جشن تکلیف ۲ هزار دانش‌آموز دختر آملی برگزار شد

مراسم جشن تکلیف ۲ هزار دانش‌آموز دختر مدارس آمل با حضور مسئولین فرهنگی در مصلی شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز دوشنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ مراسم جشن تکلیف ۲ هزار دانش‌آموز دختر شهرستان آمل با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان امام جمعه آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌زاده رئیس آموزش و پرورش این شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان و برخی از والدین دانش‌آموزان در مصلی بزرگ شهرستان آمل برگزار شد.

این مراسم با برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرائت پیمان‌نامه، آموزش احکام و دستورات دینی و جمع‌خوانی همراه بود.

محمدعلی ابراهیم‌زاده، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل، طی سخنانی ضمن تبریک به دانش‌آموزان دختر حاضر در مراسم به مناسبت ورودشان به سن تکلیف عنوان کرد: ورود شما به سن تکلیف و به تبع آن تبعیت از احکام روح‌بخش دین مبین اسلام، نقش مهمی در زندگی شما ایفا می‌کند.

ابراهیم‌زاده به ضرورت نهادینه شدن معارف و مفاهیم اخلاقی بین دانش‌آموزان، افزود: برنامه اولویت‌دار اداره آموزش و پرورش، نهادینه کردن معارف، مفاهیم اخلاقی و تربیتی در بین دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به استقبال گرم دانش‌آموزان از برپایی چنین مراسم‌هایی، گفت: جشن‌ تکلیف دانش‌آموزی می‌تواند نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت دینی و اعتقادی شما ایفا کند و استقبال کم‌نظیر شما از برپایی چنین مراسم‌هایی، بستر بسیار خوبی برای تحقق اقدامات تربیتی است.

رئیس آموزش و پرورش آمل خاطر نشان کرد: مراسم جشن تکلیف دختران در برخی مدارس دیگر شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر شهرستان آمل نیز در ماه مبارک رمضان، برگزار خواهد شد.

در خاتمه این مراسم، نماز شکر جماعت به امامت حجت‌الاسلام یعقوبیان، امام جمعه شهرستان آمل، اقامه شد.

خبرنگار: غزاله شعبانی سرخنی

انتهای پیام/

کد خبر: 1214788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =