افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان محقق و میسر نیست

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده دولت در کمیسیون تلفیق نسبت به افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده اعتراض داشت و تحقق آن را برای دولت ممکن نمی‌دانست.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، احمد راستینه با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آینده گفت: امانی معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه نسبت به افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده اعتراض خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

افزایش حقوق کارمندان به ۲۰ درصد رسید

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: دولت در لایحه خود افزایش ۱۸ درصدی حقوق کارمندان در سال آینده را پیش‌بینی کرده و افزایش دو درصدی حقوق‌ها نسبت به لایحه دولت در کمیسیون تلفیق منجر به اعتراض نماینده دولت در کمیسیون شد.

وی افزود: امانی گفت که با توجه به شرایط موجود تحقق منابع برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان محقق و میسر نیست.

راستینه خاطرنشان کرد: همچنین در جریان تخصیص ۱۷۰ همت اعتبار به منظور پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، امانی معاون، منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

وی با بیان اینکه دولت در لایحه خود ۱۲۰ همت را برای این منظور پیش‌بینی کرده، گفت: امانی در جلسه امروز عنوان کرد که تحقق این منابع برای تخصیص ۱۷۰ همت جهت پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی میسر نخواهد بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1215595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      0 0
      پس چطور تورم ۵۰درصدی میسراست مگر همین دولت نبود که میگفت روحانی میگویدنمیشودامامن میگویم میشود مجلس نباید به حرف دولت گوش کند براساس نص قانون که برابرباتورم است اقدام کند