جانشین ژوزه مورینیو معرفی شد

اسطوره و هافبک پیشین تیم فوتبال رُم به طور رسمی جانشین ژوزه مورینیو شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه رُم که امروز (سه‌شنبه) پس از دو سال و نیم به طور رسمی به همکاری‌اش با ژوزه مورینیو پایان داد، بعدازظهر امروز دانیله دروسی را به عنوان جانشین این مربی پرتغالی معرفی کرد. هافبک پیشین رُم تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ هدایت جالوروسی را برعهده خواهد داشت. دروسی که ۱۸ سال پیراهن رُم را به عنوان بازیکن به تن داشت، بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۹ در این تیم عضویت داشت و در ۶۱۶ بازی که برای این تیم به میدان رفت، ۶۳ گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

برکناری مورینیو از سرمربیگری رُم

او که در سال ۲۰۲۰ با پیراهن بوکاجونیورز بازنشسته شد، تنها تجربه سرمربیگری‌اش با تیم اسپال بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ بوده است و در ۱۷ بازی، آمار ۳ گل‌زده، ۶ تساوی و ۸ شکست را از خود برجای گذاشته است. او به همراه فرانچسکو توتی یکی از اسطوره‌های وفادار باشگاه رُم به شمار می‌رود.

تیم رُم پس از حذف از جام حذفی ایتالیا با قبول شکست یک بر صفر در مرحله یک‌چهارم نهایی، یکشنبه شب هم در دیداری خارج از خانه در رقابت‌های‌ سری A ایتالیا مقابل میلان تن به شکست ۳ بر یک داد.

رُم که سردار آزمون را هم در اختیار دارد، در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی سری A قرار دارد و با فیورنتینای چهار جدولی، پنج امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1216019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =