تجمع معلمان خرید خدمات مقابل وزارت آموزش و پرورش / اعتراض به واریز نشدن حقوق‌ها و لغو استخدام

جمعی از معلمان خرید خدمات آموزشی صبح امروز مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، این معلمان می‌گویند که با گذشت ۴ ماه از شروع سال تحصیلی همچنان حقوق و بیمه دریافت نکرده و از نظر استخدام در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌‍برند.

بیشتر بخوانید

معلمان خرید خدمات ۴ ماه حقوق و بیمه نگرفته‌اند / وزیر وعده استخدام داد، سازمان امور استخدامی مجوز نداد

یکی از معلمان خرید خمات به ایسکانیوز گفت: متاسفانه امسال از اول مهر نه بیمه واریز شده و نه حقوقی داده شده است. سال‌های قبل نیز حقوق‌ها بعد سه ما واریز می‌شد. طرح کمیسیون اجتماعی مجلس برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، قرار است هفته بعد تصویب شود اما ما جایی در این طرح نداریم. نمی‌دانیم دولت چه دشمنی با ما دارد که کمر به نابودی ۱۸هزار معلم خرید خدمات زده است. ما معلمان خرید خدمات آموزشی کم در سال‌های خدمت خود ایثارگری نکرده‌ایم؛ ما در مناطق مرزی و محروم تدریس می‌کنیم جایی که معلمان رسمی از رفتن امتناع می‌کردند.

وی ادامه داد: ما بارها با نمایندگان مجلس دیدار کرده و از مشکلات خود گفته‌ایم. نامه‌های متعددی به دفتر ریاست جمهوری و رهبری نوشته و حضوری به دیدار صحرایی وزیر آموزش و پرورش رفته‌ایم اما اتفاقی نیفتاده و توفیقی حاصل نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، پیش از این محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ۲۰ دی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به این‌که معلمان خرید خدمات، حق دارند، ناراحت باشند، اظهار کرد: تاکنون ۲ دستور از وزیر آموزش و پرورش برای تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات گرفته شد، اما به علت صادر نشدن مجوز از سوی سازمان امور استخدامی کشور، عملیاتی نشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1216138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =