خوشبختانه عملکرد همکاری و تعامل گروه جهادی فطرس ستودنی میباشد

مسئول گروه جهادی فُطرس گفت: خوشبختانه عملکرد همکاری و تعامل گروه جهادی فطرس ستودنی میباشد و به زودی شاهد پیشرفت در مناطق محروم هستیم.

محمد نصیر زاده مسئول گروه جهادی فُطرس در گفت و گو با خبرنگار استانی ایسکانیوز ازکهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به تاریخچه تاسیس گروه جهادی فطرس گفت: این گروه جهادی از چهار سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و درحال حاضر تمرکز فعالیت های آن در مناطق محروم و کمتر برخوردار است و تلاش ما در این راستا است که در زمینه عمرانی(ساخت مدرسه و خانه) و محرومیت زدایی در این مناطق فعالیت داشته باشیم خوشبختانه عملکرد همکاری و تعامل گروه جهادی فطرس ستودنی میباشد و به زودی شاهد پیشرفت در مناطق محروم هستیم.

وی افزود: اردوی جهادی گروه فطرس در چهار حوزه عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغالزایی و کارآفرینی برنامه‌ریزی شده است و دانشجویان حاضر در این گروه که به صورت داوطلبانه درحومه منطقه محروم استان حضور یافته‌اند، اقدام به خدمت‌رسانی به هموطنان خود می‌کنند.

مسئول گروه جهادی فطرس به تشریح فعالیت‌های عمرانی این گروه جهادی پرداخت و افزود: از جمله پروژه‌های عمرانی می‌توان به ساخت یک مدرسه خیر ساز در اکبرآباد و همچنین طرح شهید عجمیان اشاره کرد

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1216729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =