ارتقای رتبه دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ارزیابی واحدهای دانشگاهی کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از ارتقای رتبه دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ارزیابی واحدهای دانشگاهی کشور خبر داد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد توانست در ارزیابی عملکرد سال تحصیلی 1403-1402 از رتبه سوم به رتبه دوم ارتقاء یابد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک به دانشگاهیان، از ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در کشور خبر داد و گفت: ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های آزاد اسلامی با توجه به محورهای سه‌گانه پیش‌بینی‌شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف اعتلای جایگاه واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور انجام شد.

وی بیان کرد: در این راستا در جهت رتبه‌های 26گانه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه و براساس شاخص‌های زیرساختی و شرایط احراز شده در حوزه‌های مختلف و تصویب در شورای معاونان و تایید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ارزیابی عملکرد سال 1403-1402، واحدهای دانشگاهی شهرکرد، بروجن و فارسان توانستند از جایگاه فعلی خود ارتقاء پیدا کرده و جایگاه بهتری در بین واحدهای دانشگاهی پیدا کنند.

ابراهیم رحیمی توضیح داد: در ارزیابی به عمل آمده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن موفق شد در ارتقاء رتبه تحولی و اعطای سه رتبه حرکت در مسیر رشد از رتبه دانشگاهی 24 به 20 ارتقاء پیدا کند. همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان هم توانست از رتبه دانشگاهی 23 به 21 صعود یابد.

این مقام مسئول کارآمدی، افزایش تعداد مقالات علمی – پژوهشی، درآمدهای غیر شهریه ای، توسعه مدارس ابتدایی سما، انعقاد تفاهم نامه های همکاری برون دانشگاهی، الهام بخشی و ارتقای جایگاه بین المللی، افزایش بهره وری و پایداری اقتصادی، تحول در فرهنگ سازمانی و ارتقای تربیت اخلاقی، فرهنگی و هویتی را از ملاک‌های ارزیابی در رتبه بندی واحدهای دانشگاهی کشور عنوان کرد.

رحیمی از روسای واحدهای دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری خواست با تلاش در ارتقای عملکرد واحد خود و حرکت در مسیر رشد، به جامعه دانشگاهی خدمت کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1218046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =