عبدالملک الحوثی: تجاوز به یمن، تأثیری روی مواضع ما نخواهد داشت

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن روی مواضع ما در خصوص فلسطین تأثیری نخواهد داشت، بلکه باعث می‌شود ما توانایی‌های نظامی خود را بیش از پیش توسعه دهیم و این مساله برای آمریکایی‌ها واضح است و آن را در موشک‌های یمن حس می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سید عبدالملک الحوثی در سخنرانی روز پنجشنبه خود تصریح کرد رژیم اشغالگر به ارتکاب فجیع ترین جنایات در غزه که از نسل کشی شروع شده است، ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار قطع کمک‌های بشردوستانه به غزه شد

وی افزود: دشمن با وقاحت تمام بیمارستان‌ها را اهداف نظامی اعلام می‌کند که بیانگر ورشکستگی اخلاقی و سیاسی اوست.

سید الحوثی ادامه داد: جهان در برابر رنج هولناک مردم غزه و محرومیت آنها از دارو و حتی کپسول‌های اکسیژن، سکوت کرده و فقط به تماشا نشسته است.

رهبر جنبش انصارالله خاطرنشان کرد اشغالگران با گلوله‌ها و موشک‌های آمریکایی، انگلیسی و آلمانی در غزه کودکان و زنان را می‌کشند.

وی ادامه داد، محاصره شدید نوار غزه همچنان ادامه دارد و در میان آوارگان، برخی بر اثر گرسنگی جان خود را از دست می‌دهند. دشمن علاوه بر کشتار، تخریب و ویرانی و آوارگی، آنروا را هدف قرار می‌دهد و آمریکا به طور کامل کارزار آن را پذیرفته است.

وی با بیان اینکه کمپین علیه آنروا پس از تصمیم دیوان بین‌المللی دادگستری مبنی بر توقف جنایات قتل و نسل‌کشی در غزه صورت گرفت، افزود: پس از تصمیم دیوان بین‌المللی دادگستری باید غذا و دارو وارد غزه شود و جنایات نسل‌کشی متوقف شود.

سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد حکم دیوان بین‌المللی دادگستری ضعیف بوده و متناسب با حجم جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم غزه نیست.

سید الحوثی ادامه داد: در برابر ظلم و ستم بزرگ بر مردم فلسطین، جامعه جهانی برای متوقف کردن جنایتکار صهیونیست اقدام جدی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه بر همگان روشن است که نهادهای بین‌المللی تا حد زیادی تحت نفوذ آمریکا هستند، خاطرنشان کرد: در نتیجه دخالت آمریکا، اسرائیل تقریباا از همه تصمیمات، احکام و مواضع اعلام شده توسط نهادهای بین‌المللی مستثنی است.

سید الحوثی ادامه داد: برای جامعه بین الملل مایه شرمساری بزرگ است که دشمن یکی از اعضای پذیرفته شده سازمان ملل باشد و از ابتدای ورود دشمن به عضویت سازمان ملل متحد این امر خلاف عدالت و انصاف بوده است.

وی در ادامه به اشاره به تظاهرات مردم اروپا در حمایت از غزه تصریح کرد: در اروپا، صداهای آزاد شروع به مخالفت با سیاست‌های آمریکا و سیاست حمایت آشکار از دشمن اسرائیل کردند.

رهبر انصارالله درباره گسترش دامنه آگاهی در جوامع غربی، عربی و اسلامی درباره فلسطین ابراز امیدواری کرد و افزود: انتشار تصویری واضح از ظلم و ستم بر مردم فلسطین و مصیبت آنها روی کسانی که ذره‌ای از انسانیت در آنها باقی مانده است، تأثیر می‌گذارد.

رهبر انصارالله در رابطه با تجاوزات پشت سر آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا خواست با حمله به یمن قدرت‌نمایی کند اما به همراه انگلستان شکست سختی خوردند و حتی نتوانستند امنیت کشتی‌های خود را تامین کنند.

وی افزود: این مایه تاسف است که هنوز وجدان برخی نظام‌های عربی و اسلامی بیدار نشده است و برخی از این نظام‌ها حتی کالاهایی را به دشمن عرضه می‌کنند.

سید الحوثی در ادامه به حملات موشکی اخیر شاخه نظامی حماس به تل آویو اشاره کرد و گفت: موشک‌باران اخیر تل‌آویو توسط گردان‌های القسام یک دستاورد بسیار مهم است.

رهبر انصارالله افزود: تجاوز آمریکا به کشور ما باعث می شود که ما توانایی‌های نظامی خود را بیش از پیش توسعه دهیم و این امر از موشک‌های پیشرفته‌ای که پرتاب می‌کنیم، مشخص است.

وی خاطرنشان کرد تا زمانی که تجاوزات رژیم اسرائیل به غزه ادامه داشته باشد، اقدامات و تحرکات ما در حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهد داشت.

سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد ارتش ملت یمن یک ارتش مسلح آماده و باتجربه در حوادث است و مجهز به مهمترین چیزها از جمله اعتماد به خدا، روحیه جهادی و جایگاه اخلاقی آن برخودار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =