واکنش انصارالله به حملات پیاپی آمریکا و انگلیس به مناطقی در یمن

سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز یکشنبه در واکنش به حملات پیاپی آمریکا و انگلیس به مناطقی در یمن، تاکید کرد این تجاوزات هیچ هدفی را برای متجاوزان محقق نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «محمد عبدالسلام» سخنگوی این جنبش در توییتی نوشت آمریکا و انگلیس با ادامه حملات خود به یمن به هیچ هدفی دست پیدا نخواهند کرد بلکه با این حملات، مشکلات و گرفتاری آن‌ها در منطقه افزایش خواهد یافت و تصمیم یمن درباره حمایت از غزه ثابت است و تحت تاثیر هیچ تجاوزی قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

رهبر انصارالله یمن: آمریکا و انگلیس خود را به دردسر انداختند

وی درباره قابلیت نظامی یمن تاکید کرد نابودی این قابلیت چندان راحت نیست چرا که طی چند سال جنگ طاقت فرسا بازسازی شده است.

ارتش آمریکا و انگلیس روز شنبه طی ۲ حمله، برخی از مناطق یمن را مورد حمله قرار دادند.

آمریکا و انگلیس همچنین به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ، طی چند روز اخیر بارها مواضع جنبش انصارالله یمن را هدف قرار داده‌اند.

عبدالسلام تصریح کرد آمریکا و انگلیس به جای تشدید و راه‌انداختن درگیری در یک جبهه جدید در منطقه، باید افکار عمومی بین‌المللی را بپذیرند که خواهان توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، لغو محاصره این باریکه و توقف حمایت از رژیم صهیونیستی به ضرر ملت فلسطین هستند.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در پایان توییت نوشت: «حملات متجاوزانه چه به یمن یا عراق و سوریه تنها انزجار ملت‌ها را افزایش خواهد داد و این ملت‌ها را علیه حضور استعمارگرانه آمریکا در منطقه متحد خواهد کرد».

انتهای پیام/

کد خبر: 1218823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =