هواشناسی ایران| بارش برف و باران در ۸ استان / هشدار وزش باد شدید در برخی مناطق مرکزی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح و از بارش برف و باران در جاده‌های هشت استان خبر داد و تاکید کرد که در این مدت علاوه بر مناطق یاد شده، در برخی مناطق شمال شرق کشور، وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز دوشنبه ۱۶ بهمن در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال ایلام و ارتفاعات البرز مرکزی و فردا سه شنبه با شدت کمتر در مناطق فوق و به صورت پراکنده در شمال شرق بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشینه بارش امروز در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و شمال کرمانشاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران/ بارش برف و باران از روز سه‌شنبه در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد ملایم و از بعد از ظهر افزایش ابر پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۹ و کمینه دما صفر درجه خواهد بود.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت: امروز  بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز ، تهران ، مازندران ، آذربایجان غربی ، کرمانشاه ، کردستان و ایلام گزارش شده است.

وی همچنین از وقوع کولاک در برخی از محورهای استان های زنجان ، کردستان و آذربایجان غربی خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محورهای شمالی کشور ادامه داد: در  محور چالوس و آزادراه تهران – شمال نیز شاهد بارش برف هستیم اما تردد با مشکلی مواجه نیست.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهار کرد: در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهریار ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =