صدای نسل جوان با «انتخابات» شنیده می‌شود

محمدتقی نقدعلی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نتیجه «اعتراض دموکراتیک» در تحقق خواسته‌های مردم، حضور گسترده جوانان پای صندوق‌های رأی را منتج به راه‌یابی سلیقه نسل جوان به فرآیند اداره کشور دانست.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اصفهان، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آیین رونمایی و افتتاح «دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه آزاد خمینی‌شهر» با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در حوزه پژوهش و فناوری، تداوم حرکت پرشتاب علمی ایران در گروی تشکیل مجلس و دولت قوی با مشارکت آحاد مردم دانست.

مسیر اصلاحات، انتخابات است

وی در همین رابطه با تأکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات، پیرامون گلایه‌ها و انتقادات جامعه جوانِ کشور نسبت به مشکلاتِ موجود گفت: برای اصلاح کشور، راهی جز انتخابات نیست. در عصر پیشرفت و توسعه، هر فردی که بخواهد در جامعه تحولی ایجاد کند، باید اعتراض خود به وضع موجود را در قالب رأی و از طریق مسیر دموکراسی بروز دهد.

صدای نسل جوان با «انتخابات» شنیده می‌شود

ثمربخشی اعتراضِ دموکراتیک

نقدعلی ضمن هشدار نسبت به عواقب پیگیری مطالبات از مسیر «اعتراض سخت» در هر یک از کشورهای دنیا، تأکید کرد: چه در کشورهای غربی و چه در خاورمیانه، اعتراضِ سخت موجب تسلط دشمن بر آن جامعه است. اما زمانی که مردم اعتراضات خود را به صورت دموکراتیک بیان کنند، خواسته آن‌ها ولو به صورت تدریجی، اعمال خواهد شد.

دبیر کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به مخاطراتِ «تزلزل در انسجام ملی» برای امنیت ملی و حفظ کیان و یکپارچگی کشور، آحاد فعالان و جریانات سیاسی را به حفظ «وحدت ملی» فراخواند. وی هم‌چنین با تأکید بر اهمیت راه‌یابیِ مطالبات نسل جوان به تصمیمات کلان مجلس و دولت از طریق شرکت گسترده جوانان در انتخابات افزود: حضور پرشور جوانان پای صندوق‌ها، سلیقه و رأی نسل جوان که نسبت به مشکلاتِ موجود انتقادات بر حقی دارد را وارد فرآیند تصمیم‌سازی در مجلس و دولت می‌کند.

صدای نسل جوان با «انتخابات» شنیده می‌شود

تحقق اراده نسل جوان از طریق قانون‌گذاران

محمدتقی نقدعلی در پایان، پیرامون اهمیت تشکیل «مجلس قوی» برای حل مشکلات کشور خاطرنشان کرد: هر آن‌چه توسط دولت در مرحله اجرا متبلور می‌شود، نتیجه قانون‌گذاری است. اگر نتیجه انتخابات، مجلسی تحول‌خواه و نواندیش باشد، مطمئناً مطالبات مردم -بالأخص نسل جوان- در مسیر اداره کشور، تحقق پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =