آغاز جشنواره فیلم "فجر" در کرمانشاه

جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ بهمن‌ماه در سه سانس در سینماهای فرهنگ و آزادی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، پوریا جلالی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر که در سینما فرهنگ شهر کرمانشاه و با حضور علاقمندان به هنر هفتم برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه در بهمن‌ماه شاهد برگزاری رویدادهای فرهنگی فجر پیروزی انقلاب اسلامی است که هنرمندان آثار شاخص و برجسته خود را به نمایش می‌گذارند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: طی امروز اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی و شعر فجر برگزار و همزمان جشنواره فیلم فجر افتتاح شد که می‌تواند موجب شور و نشاط در بین هنرمندان و آحاد جامعه شود.

جلالی بیان کرد: جشنواره فیلم فجر تا تاریخ ۲۲بهمن‌ماه در سه سانس ۱۶، ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ در سینماهای فرهنگ و آزادی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند به تماشای آثار اکران شده، بنشینند.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه ۱۸ فیلم به اکران در می‌آید که افتتاحیه نیز با اکران فیلم صبح اعدام ساخته بهروز افخمی خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری کرمانشاه جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف هنری در کرمانشاه برگزار خواهد شد که موسیقی خیابانی، هنرهای تجسمی و نمایشگاه خیابانی عکس و کاریکاتور از جمله برنامه‌ها است.

خبرنگار: رضا نظری

انتهای پیام/

کد خبر: 1219138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =