مجوز طرح ترافیک تاکسی‌های غیرفعال لغو شد + جزئیات

سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه مردم موقعیت تاکسی‌های رها شده در معابر شهر را از طریق سامانه ۱۳۷ پلاس به شهرداری اطلاع دهند، گفت: مجوز طرح ترافیک ۶۰۰ تاکسی غیرفعال لغو شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شادی مالکی روز شه‌شنبه از اجرای طرح شناسایی و نصب اخطار برای تاکسی‌های رها شده در سطح پایتخت خبر داد و افزود: برخی تاکسی‌ها در کوچه و خیابان‌ها رها شده‌اند، اما به آن‌ها توجه نشده که ما از طریق بازدیدهای میدانی در مناطق مختلف در صدد شناسایی این خودروها هستیم.

بیشتر بخوانید:

اسفنانی: گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی تخلف است


وی ادامه داد: در این طرح، پس از شناسایی تاکسی‌های مستهلک و رها شده، اخطاریه‌ای روی آن‌ها نصب خواهد شد تا مالکان نسبت به جمع‌آوری یا جابجایی در راستای رفع مزاحمت‌شان برای تردد عابران پیاده و سایر خودروها، اقدام کنند.

مالکی اضافه کرد: در مرحله بعدی و در صورتی که این خودروها فعالیتی نداشته باشند با توجه به مصوبه شورای ترافیک و تفویض اختیار به سازمان تاکسیرانی، مجوز طرح ترافیک و سهمیه سوخت آن‌ها قطع خواهد شد.

به گفته وی، تا امروز طرح ترافیک ۶۰۰ تاکسی غیر فعال قطع شده و نسبت به قطع سهمیه سوخت این خودروها هم اقداماتی در حال انجام است.

مالکی یادآور شد: از شهروندان می‌خواهیم در صورتی‌که تاکسی‌های رها شده را در سطح شهر دیدند، موقعیت و مکان آن را به سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم در خصوص جابجایی و انتقال آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =