درخواست مهم محرم نویدکیا به پرسپولیس و  استقلال

در صورتی که ظرف یکی دو روز آینده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواسته‌های فنی محرم نوید کیا را عملی نکنند باشگاه مس رضایتنامه بازیکنان مد نظر این دو باشگاه را صادر نخواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم پرسپولیس درنامه ای به باشگاه مس خواهان بخدمت گیری محمد خدابنده لو شده است که محرم نوید کیا اعلام کرده در صورتی به این بازیکن اجازه جدایی می‌دهد که مسعود ریگی در اردوی تیم مس حاضر شود. استقلال هم فرشید باقری را می‌خواهد و در ازای جذب این بازیکن باید زبیر نیک نفس و امیر ارسلان مطهری را به تیم مس بدهد.

بیشتر بخوانید:

پدیده لیگ برتری در یک قدمی استقلال

محرم نوید کیا به این دلیل اجازه می‌دهد، محمد خدا بنده لو و فرشید باقری اردوی تیمش را برای برتن کردن پیراهن تیم‌های استقلال و پرسپولیس ترک کنند که خوب می‌داند بازیکنی که مورد توجه این دو تیم قرار می‌گیرد، اگر به خواسته خود نرسد، در تیم فعلی اش از نظر روحی و روانی با افت مواجه می‌شود و این موجب کاهش کارایی اش می‌شود. به این حال محرم نوید کیا از طریق باشگاه مس برای دو تیم استقلال و پرسپولیس پیام داده اگر خواهان به خدمت گیری بازیکنان مس هستند، باید نفرات خود را تا پایان هفته جاری برای حضور در تیم مس آزاد کنند. در غیر اینصورت اگر این ماجرا به هفته ی آینده کشیده شود به بازیکنان تیمش اجازه نمی‌دهد، اردوی تیم را ترک کنند. به این خاطر که محرم نوید کیا زمان زیادی تا شروع دور برگشت بازی‌ها ندارد و می‌خواهد هر چه سریعتر نفرات جدید را با اعضای تیم هماهنگ کند. تیم مس در ازای فروش فرشید باقری به استقلال زیبر نیک نفس و امیر ارسلان مطهری را می‌خواهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =