سردار تنگسیری: مسئولیت داریم که صدای شهدا و مظلومیت انقلاب را در دنیا ثابت کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: مسئولیت داریم که صدای شهدا و مظلومیت انقلاب را در دنیا ثابت کنیم. آیا آمریکایی‌ها و غربی‌ها و صهیونیست‌ها حق‌اند؟ آن‌ها ناحق‌اند و ما حقانیت انقلاب را باید ثابت کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران امروز در مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد عملیات والفجر ۸ با اشاره به رشادت‌های چهل و پنج ساله مردم انقلابی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این مردم در محاصره کامل، بودند و هستند اما ایستادند.

بیشتر بخوانید:

سردار تنگسیری: یمن کشوری مستقل است که از هیچ طرفی فرمان نمی‌گیرد

وی افزود: در دفاع مقدس ما همواره به چشم دیدیم و خاطرات مردمی به اندازه بضاعت‌شان از وطن دفاع کردند را شنیدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با مرور تلاش‌های شهدای غواص، عنوان کرد: ۳۸ سال پیش در این منطقه، یک برگ زرینی رقم خورد و عزیزانی برای حفظ ناموس کشور از این رودخانه مواج عبور کردند. شهدای باغیرت، در مقابل دشمنی تا بن دندان مسلح، دست خالی اما با ایمان به خدا، از این رودخانه به راه افتادند.

وی افزود: این رودخانه، ۸۵۰ متر عرض دارد؛ زمان بارندگی بود و آب‌های بالادست به این سمت سرازیر می‌شد، سرعت آب بسیار بالا بود، جزر و مد هم که اتفاق می‌افتاد در وسط رودخانه گودال موج تشکیل می‌شد اما غواصان ما در این شرایط که حتی لباس مناسب غواصی هم نداشتند با دل قرص به خطر زدند.

تنگسیری ضمن تاکید بر میزان رشادت غواصان در دفاع از امنیت و ناموس و دین، بیان کرد: وقتی غواصان به ساحل می‌رسیدند، فرسنگ‌ها سیم‌خاردار در برابرشان بود.

وی با اشاره به شگفتی‌آفرینی غواصان افزود: اما در طی عملیات، ما دومین شهر مهم عراق، یعنی فاو را تصرف کردیم و آبروی حزب بعث و صدام در مجامع بین‌المللی رفت و قایق‌های نیروی دریایی سپاه، سینه به سینه با ناوچه‌های عراقی درگیر شدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: نقش مردم خوزستان و لنج‌دارهای خوزستانی، در عملیات بیت‌المقدس واقعا قابل تحسین است چرا که مهمات را که مواد خطرناکی هستند را در مقابل چشم دشمن برای کمک به رزمنده‌ها جابه‌جا می‌کردند.

وی افزود: مردم انقلابی، جوانان عزیز، خواهران ارزشمند، ما در راه هستیم؛ راهی که تا آخر باید ادامه بدهیم تا صاحب اصلی آن ان‌شالله بیاید. حالا اگر در این میان مسئولی پای کج در راه انقلاب برداشت باید او را جدا کنیم نه اینکه ما از انقلاب جدا شویم.

تنگسیری گفت: حاج قاسم عزیز ما فرمودند نظام انقلاب اسلامی یک حرم است؛ اگر این حرم را حفظ کردیم دیگر حرم‌ها را می‌توانیم نگه داریم اما اگر حفظ نکردیم، حرم‌های دیگر را هم از دست می‌دهیم.

وی در رابطه با ایستادن پای انقلاب افزود: ما باید آلودگی را پاک کنیم نه اینکه خدای ناکرده خودمان هم از انقلاب کنار برویم. قطعا بدانید که روز قیامت شهدا از ما سوال خواهند کرد. انکم مسئولون. یعنی مسئولیت داریم که صدای شهدا و مظلومیت انقلاب را در دنیا ثابت کنیم. آیا آمریکایی‌ها و غربی‌ها و صهیونیست‌ها حق‌اند؟ آن‌ها ناحق‌اند و ما حقانیت انقلاب را باید ثابت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =