امیرحسین صادقی: تیم ما بزرگتر و کاپیتان نداشت!

بازیکن پیشین تیم ملی درباره عملکرد خط دفاع افزود: گل خوردن ما ضعف خط دفاع ما نیست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیرحسین صادقی، بازیکن پیشین تیم ملی درباره حذف تیم ملی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: ناراحت کننده بود که تیم ملی نتوانست مقابل قطر برنده شود در صورتی که چندین موقعیت گلزنی داشت که استفاده نکرد. بازیکنان در این بازی تمرکز لازم را نداشتند و همین باعث شد ۳ گل دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش معنادار احمدرضا عابدزاده به حذف تیم ملی + عکس‌

او درباره علت باخت تیم ملی ادامه داد: قبل از بازی هم گفته بودم باید تمرکز داشته باشیم که این مهم را نداشتیم. حواشی روی تیم ما تاثیر می‌گذارد و همین باعث شد تحت تاثیر قطری‌ها باشیم. عامل اصلی باخت ما گل نزدن بود. هم بعد از گل اول و هم دوم مبتدیانه گل نزدیم و روی ضد حمله گل سوم را هم دریافت کردیم.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره عملکرد خط دفاع افزود: گل خوردن ما ضعف خط دفاع ما نیست. دفاع کردن یک کار تیمی است و اشتباهات تیم ما بود که ۳ گل دریافت کردیم. خط دفاع ما در بازی‌های قبلی عملکرد خوبی داشت اما در این بازی همان‌طور که گفتم تمرکز کافی را نداشت.

صادقی درباره اخراج خلیل‌زاده از زمین بیان کرد: اخراج شجاع طبیعی بود. او باید در این بازی باتجربه‌تر عمل می‌کرد. در صحنه اخراج اکرم عفیف در نهایت یک ضربه سر می‌زد و شجاع می‌توانست آن خطا را انجام ندهد.

فینال تمام عربی؟ بازیکن پیشین تیم ملی در این باره ادامه داد: فوتبال همین است که قابل پیش‌بینی نیست. تمام تیم‌های بزرگ آسیا مانند کره جنوبی، عربستان، استرالیا، ژاپن و ایران از این مسابقات حذف شدند. چه کسی فکر می‌کرد اردن به فینال این مسابقات راه پیدا کند. الان هم دیگر مهم نیست چه تیمی قهرمان این مسابقات می‌شود.

این بازیکن پیشین تیم ملی درباره این که آیا قلعه‌نویی در این مسابقات موفق بود یا خیر؟ گفت: فوتبال خوبی را در این مسابقات انجام دادیم. چیزی را که باید بگویم این است که تیم ما از نبود بزرگ‌تر در زمین و بیرون زمین ضربه خورد. تیم ما بزرگ‌تر و کاپیتان نداشت. بستن بازوبند خیلی اهمیت ندارد مهم بزرگی و جمع کردن تیم است. بازیکنان بزرگ ما خیلی بهتر از این می‌توانستند عمل کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1219441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =