نشست هم‌اندیشی روسای ادارات نظارت و ارزیابی مناطق دانشگاه آزاد برگزار شد

نشست هم‌اندیشی روسای ادارات نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مناطق دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مهندس آل‌یاسین برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست هم‌اندیشی روسای ادارات نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مناطق دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مهندس سید جواد آل یاسین رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری منعقد شد

مهندس آل یاسین در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و دهه فجر انقلاب اسلامی، این ماه را ماه تجدید بیعت با ولایت و حرکت بر محور مهدویت و حجت خدا دانست و گفت: انتظار برای تحقق فرج آقا امام زمان (عج) از مهمترین مسائلی است که بر محور تقوی شکل می گیرد و هرکس باید به قدر دانایی خود در این مسیر خطیر گام‌های بزرگ و مثبتی بردارد.

وی انقلاب اسلامی را زاییده و ادامه اندیشه های اسلام ناب محمدی دانست و افزود: خداوند به واسطه نظام اسلامی مقتدر، نعمت های بیشماری را برای ایرانیان ارزانی کرد و امروز ما باید با انجام درست تکالیف فردی و اجتماعی در تقویت نظام اسلامی کوشا باشیم و خداوند را به پاس این توفیقات بزرگ شاکر و قدردان بوده و در جهت هدف الهی که همان عدالت گستری و حرکت در محور سعادت و تقواست، بیش از پیش کوشا باشیم.

مسعود صانعی معاون نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست ، فعالیت های ارزیابی ، نظارت و رسیدگی به شکایات را بسیار مطلوب و قابل تقدیر دانست و گفت: با وجود مدیریت های توانمند در راس استان ها و همکاری همه جانبه همکاران در واحد ها و مراکز دانشگاهی حرکت رو به رشد این دانشگاه بر محور توسعه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

محمد حسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در ابتدای این نشست با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در طول انقلاب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خود مولود انقلاب است و تا کنون خدمات ارزشمندی را به عنوان یک دانشگاه مساله محور در کشور ارائه داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =