همایش «شکوه وحدت» با حضور سران و بزرگان ایلات، طوایف، عشایر و اقوام کشور برگزار شد

سرهنگ سعیدی: سازمان بسیج عشایری با هدف تجلیل و تبیین چگونگی نقش آفرینی سران و بزرگان عشایر در عرصه‌های مختلف و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه عشایر این همایش را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد؛ همایش «شکوه وحدت» با حضور سران و بزرگان ایلات، طوایف، عشایر و اقوام کشور در تاریخ سه شنبه ۲۴/۱۱/۱۴۰۲ در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سرهنگ احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور گفت: با بیان اینکه سران و بزرگان ایلات و طوایف جامعه عشایر به عنوان نخبگان، معتمدین و ذی‌نفوذان از قبل از انقلاب با دفاع از مرزهای کشورمان در تقابل با استعمار و بیگانگان نقش آفرینی کردند تاکید کرد: بعد از انقلاب نیز در همراهی با نظام جمهور اسلامی تا به امروز، با قدرت بسیج کنندگی و اعتباری که در بین ایل و تبار خود داشته‌اند در عرصه‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی و تولید، مشارکت‌های اجتماعی و سیاسی و همینطور تقویت وحدت اقوام و مذاهب توانسته‌اند خدمات ارزنده‌ای را داشته باشند.

وی افزود: این سازمان با هدف تجلیل و تبیین چگونگی نقش آفرینی سران و بزرگان عشایر در عرصه‌های مختلف و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه عشایر این همایش را برگزار می‌کند.

همچنین عشایر شلحشور کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نماینده استان در این نشست نیز حضور داشتند.

خبرنگار: فاعزه صداقت نژاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1220182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =