انتخابات کنکور ارشد و دکتری را به تعویق می‌اندازد؟

مشاور عالی سازمان سنجش توضیحاتی درباره برگزاری کنکور ارشد و دکتری با توجه به انتخابات پیش رو ارائه کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا کریمیان، مشاورعالی سازمان سنجش در خصوص امکان به تعویق انداختن کنکور کارشناسی ارشد و دکترا گفت: برنامه زمانی آزمون‌ها بصورت سالانه تهیه و اجرا می‌گردد که اطلاع رسانی زمان برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی ۱۴۰۳، در اسفند ماه سال گذشته انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار کارت شرکت در آزمون‌های ارشد و دکتری مشخص شد

وی افزود: هم اکنون نیز بخش عمده‌ای از فرآیندهای اجرائی آزمون‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی رو به پایان است، و این آزمون‌ها در روز جمعه چهارم اسفند ماه۱۴۰۲ و یک هفته قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، بنابراین تداخلی با زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارد.

کریمیان گفت: بر اساس برنامه‌های اعلام شده آزمون‌ها برگزار می‌شود و امکان تعویق کنکور ارشد و دکتری وجود ندارد.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

کد خبر: 1220235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سحر رفیعی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
      5 0
      سلام این بازه زمانی اصلا خوب نیست داوطلب بعد از اعلام نتایج تا کنکور دکتری و ارشد ۶ ماه فرصت دارد که بازه کوتاهی برای مرور و تست زنیه بیشتر دروس هست با آینده داوطلبان بازی نکنید اگر خودتون بودند چنین روال آزمونی را به گوش وزارت علوم برسونید
    • سحر رفیعی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
      3 0
      تعویق ارشد و دکترا
    • سعید IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      نظر سازمان بسیار خودخواهانه و به دور از انصاف و عدالت هست. گذشته از اینکه اسفندماه در کشور ما پراسترس ترین زمان به دلیل نزدیکی به عید برای تمام خانواده هاست حال موضوع انتخابات و همزمانی آزمون های استخدامی رو هم اضافه کنید . و اینکه هنوز از ترم دانشگاه کارشناسی ها یکماه هم نگذشته چطور بعد از یکماه اماده بشن . به نظر میاد سنجش فقط به دلیل به کسی نشاندن حرفش داره زورگویی و خودخواهی میکنه. از شما رسانه محترم خواهشمندست در همین سایت یک نطرسنجی البته با تبلیغ در سایر رسانه ها قرار بدید و حرف دل و شاید درد دل داوطلبان رو ببینید و بشنوید . متاسفانه در یک حرکت بسیار زشت سایتی کارزاری راه انداخته ولی ذره ای ان را رسانه ای نکرده و حتی آن را به مسوولان مربوطه برخلاف اخلاق حرفه ای خبری ، نرسانده است . استدعا دارم شما رسانه محترم چنین حرکت سریعی را انجام بدهید .
    • تسنیم IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      لطفا کنکور دکتری را به تعویق بیندازید واقعا زمان مناسبی نیست اگر چه با انتخابات ظاهرا تداخل ندارد اما به واقع برای کسانیکه که در استاد انتخاباتی فعالیت دارند و برای برنامه ها و سخنرانی ها و مناظره ای تلویزیونی لازم است فرصت برا انتخاب اصلح داشته باشیم دو تا تعیین سرنوشت پشت سر هم قرار داده ایدیکی سرنوشت فردی که همون آزمون دکتری است و دیگریسرنوشت جمعی که همون انتخابات است و هر اهمیت دارند و نیاز به فرصت برای نتیجه بهتر دادن..
    • سحر IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      0 0
      تعویق_کنکور_ارشد تعویق_کنکور_دکتری