غیبت عجیب خطیر در جلسه ۳ ساعته نکونام با مدیران استقلال

سرمربی استقلال جلسه ویژه با مدیران ارشد این باشگاه برگزار کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جواد نکونام در جریان مصاحبه تلویزیونی خود که انتقادات بسیار تندی را علیه کادر مدیریتی باشگاه مطرح کرد، با صراحت گفت افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال از صدور بیانیه علیه نکونام پیرامون ماجرای لغو اردوی دبی اصلاً مطلع نبوده و از این مسئله ابراز ناراحتی کرده است.

بیشتر بخوانید:

سرپرست استقلال مشخص شد

حالا نکته مهم اینجاست که این دو نفر با هم چه صحبت‌هایی انجام دادند و اساساً گفتگوی آنها در چه فضایی شکل گرفت؟

جلسه بدون حضور خطیر

از قرار معلوم بعد از بالا گرفتن اختلافات میان جواد نکونام و علی خطیر که به واسطه لغو اردوی دبی دوباره مثل کوه آتشفشان زبانه کشید، مدیران ارشد باشگاه استقلال به فکر آن افتادند تا قضیه را به هر طریق ممکن مدیریت کنند. آنها به طور مستمر با علی خطیر در ارتباط هستند ولی می‌خواستند حرف‌های جواد نکونام را هم بشنوند روی همین اصل سرمربی استقلال را دعوت کردند تا در نشستی با مدیران ارشد باشگاه حضور پیدا کند. جواد به این جلسه رفت اما علی خطیر در آن حضور نداشت و سایر اعضای هیئت مدیره با سرمربی آبی پوشان جلسه گذاشتند.

صحبت‌های سه ساعته

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که این جلسه تشریفاتی نبوده و مسائل در آن به صورت کاملاً شفاف و حتی با ذکر نام برخی بازیکنان مطرح شده است. نشست مذکور چیزی حدود ۳ ساعت به طول انجامید و پیرامون مسائل مختلفی بحث شد. ظاهراً خود نکونام هم از اینکه توانسته بود تمام دغدغه‌هایش را به کادر مدیریتی ارشد استقلال انتقال بدهد، راضی به نظر می‌رسید.

شنیدن مشکلات از زبان سرمربی

یکی از مسائلی که در این جلسه روی آن تاکید شد، شنیدن مشکلات استقلال از زبان سرمربی تیم بود. از قرار معلوم مدیران استقلال تاکید داشتند تا به حال هرچه در مورد مسائل و مشکلات باشگاه شنیده بودند، گفته‌های علی خطیر بود و حسن بزرگ برگزاری چنین نشستی این است که حالا می‌توانند از نگاه جواد نکونام هم نارسایی‌های موجود را ببینند و متوجه شوند که سرمربی تیم چه دغدغه‌هایی دارد.

مصوب شدن پول خرید این بازیکن

در رابطه با نشست مورد نظر همچنین شنیدیم مدیران استقلال مصوب کردند که اعتبار لازم برای خریدن محمدرضا اسلامی و فراهم کردن شرایطی جهت حضورش در جمع استقلالی‌ها تامین شود. البته آنها تاکید داشتند این مسئله به معنای ورود به عرصه اجرایی باشگاه نخواهد بود و فقط موضوع را تصویب می‌کنند و بقیه کارها باید توسط مدیرعامل باشگاه انجام شود. ظاهرا چنین کاری هم از باب تصویب صورت گرفت ولی اسلامی بنابر دلایلی هنوز استقلالی نشده و حالا باید دید مذاکرات به بن‌بست رسید یا اینکه استقلال نتوانست رقم مورد نظر باشگاه ذوب آهن را تامین کند؟

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1220256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =