ادامه روند ریزشی در بورس /  شاخص کل ۱۸ هزار واحد کاهش یافت

بازار سرمایه در ادامه روند ریزشی خود، با ریزشی ۱۶ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۶۰ هزار واحد رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،  بازار سهام آخرین روز کاری هفته را با ریزش به کار خود پایان داد. گفتنی است، بورس در این روزها، روز های خوبی را سپری نمی کند و اکثر سهام بازار در دامنه ی منفی معامله می شوند و به نظر می رسد فعلا حقیقی ها قصد تزریق منابع تازه به بازار را ندارند.

بورس در هفته آخر بهمن ۱۴۰۲ به کدام سو خواهد رفت؟

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزش نسبتا سنگین ۱۸ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۶۰ هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۶۲۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۲۱ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «شپنا» و «شتران» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «آریا» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وبملت»، «داتام» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فنر»، «بیوتیک» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۷۰ نماد در محدوده مثبت و ۳۴۳ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۱۱ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =