هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران؛ جلوه‌ای از آیین‌ها و قومیت‌های فرهنگی گوناگون + فیلم

هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در حالی برگزار شد که افراد محلی، بوم گردی‌ها و فعالان گردشگری از سراسر کشور بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، گروه‌های موسیقی و آئینی محلی در هفدهمین نمایشگاه گردشگری با شور و شوقی که ایجاد کرده‌ بودند نبض نمایشگاه را به دست گرفته‌ و حال بهتری به فضای آن داده بودند.

بیشتر بخوانید:

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

همچنین، حضور قومیت‌های مختلف از شهرهای گوناگون با این هدف که بتوانند رونقی در گردشگری شهر و استان خود ایجاد کنند از نکات بارزی بود که در این نمایشگاه به چشم می‌خورد، نمایشگاهی که می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی توانمندی‌های استان‌های مختلف ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، تنوع اقوام و در نتیجه آن تنوع خوراک، پوشاک، آداب و رسوم و هنرهای سنتی منجر شده تا ایران به کشوری با جاذبه‌های گوناگون فرهنگی تبدیل شود که در این نمایشگاه به خوبی دیده می‌شد.

توسعه و توجه ویژه به صنعت گردشگری، یکی از راه‌های کسب درآمد ارزی برای کشورمان محسوب می‌شود، اما هنوز با نقطه مطلوب در رشد این صنعت فاصله زیادی داریم که حاضرین در این نمایشگاه نیز به این نکته اذعان داشتند.

ذکر این نکته ضروری است که برگزاری نمایشگاه گردشگری می‌تواند فرصتی برای معرفی توانمندی‌های استان‌های به فعالان حوزه گردشگری داخلی و خارجی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =