واکنش انصارالله یمن به مسدود شدن حساب توئیتری

جنبش انصارالله یمن مسدود شدن صفحه رسمی خود در پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) را بیانگر معیارهای دوگانه شرکت عامل این پلتفرم عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، شرکت ایکس بدون هیچ توجیه قانونی حساب رسمی وب‌سایت انصارالله یمن را غیرفعال کرد.

بیشتر بخوانید:

آمریکا محموله تسلیحات ایران برای انصارالله یمن را توقیف کرد


مدیریت پایگاه اطلاع‌رسانی انصارالله غیرفعال شدن حساب رسمی این پایگاه در پلتفرم ایکس را نقض تمامی قوانین و کنوانسیون‌های حقوق بشر و نقض آشکار آزادی مطبوعات و نشریه دانست.

نهاد مذکور اعلام کرد این اقدام توییتر نشان دهنده استانداردهای دوگانه شرکت عامل این پلتفرم و تأثیرپذیری آن از تصمیمات لابی صهیونیستی است.

مدیریت پایگاه اطلاع‌رسانی انصارالله تاکید کرد: این اقدام غیرقانونی، حرفه‌ای بودن شرکت ایکس را به خطر می‌اندازد و ثابت می‌کند که حضور در این پلتفرم حتی با رعایت استانداردهای حرفه‌ای شرکت، دیگر ایمن نیست.

این نهاد اعلام کرد این اقدام توییتر همانند اقدام شرکت آلمانی Contabo در چارچوب تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن قرار دارد که به دلیل حمایت این کشور از ملت مظلوم فلسطین بارها مورد حمله آمریکایی ـ انگلیسی قرار گرفته است.

مدیریت پایگاه اطلاع‌رسانی انصارالله اعلام کرد: تلاش برای خاموش کردن صداها و تریبون‌های آزاد در افشای لابی صهیونیستی و بازوهای شیطانی آن و اقدامات تروریستی شنیع آن‌ها علیه مردم آسیب پذیر نتیجه‌ای نخواهد داشت، زیرا همه جهان کاملاً آگاه هستند که آمریکا حامی تروریسم، جنایت و فساد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =