استقلالی‌ها نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند / ضعف آبی‌پوشان در خط هافبک دفاعی

بازیکن اسبق استقلال گفت: آبی‌ها در خط هافبک خود ضعف‌های زیادی دارند و نکونام باید به سراغ هافبک‌هایی برود که در گرفتن توپ‌های سوم موفق ظاهر می‌شوند.

منصور رشیدی پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره بازی استقلال و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در این مسابقه شاگردان جواد نکونام آن بازی همیشگی خود را به نمایش نگذاشتند و انتظارات هواداران استقلال را برآورده نکردند، کماکان آبی‌ها در خط هافبک خود ضعف‌های زیادی دارند و نکونام باید به سراغ هافبک هایی مثل امید ابراهیمی و علی کریمی برود تا در گرفتن توپ های سوم موفق ظاهر شود.

بیشتر بخوانید:

آغاز شمارش معکوس برای رفتن خطیر از استقلال

کارشناس فوتبال در رابطه با خط دفاع استقلال افزود: آبی های پایتخت در سال قبل مشکلات زیادی در خط دفاعی داشتند و در عقب زمین بازی منظمی را انجام نمی‌دادند اما در زمان جواد نکونام این نقص برطرف شده و به نظر می‌آید بازیکنان با حضور رافائل سیلوا، بتوانند مستحکم‌تر از بازی های قبلی در خط دفاع ظاهر شوند.

رشیدی در مورد وضعیت کادر مدیریتی و فنی استقلال بیان کرد: استقلال به مانند دوره استراماچونی در کادر مدیریتی خود خوب ظاهر نشده است و ادامه‌دار بودن این موضوع به تیم نکونام ضربات زیادی وارد می کند، باید علی خطیر بذر آرامش را در تیم بکارد و اجازه ندهد این دعوا ها فضا را به سمتی ببرد که برای استقلال حاشیه ایجاد شود.

بازیکن اسبق استقلال درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: باید برای قهرمانی، خطیر با جذب بازیکنان توانمندی مثل مهدی قایدی و محمد محبی سعی کند سطح فنی تیم را بالاتر ببرد تا نکونام دغدغه کمبود نفرات نداشته باشد، اما با این وجود، استقلال به مانند سال پیش شانسی برای قهرمانی ندارد و عنوان خاصی را کسب نخواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =