آغاز شمارش معکوس برای رفتن خطیر از استقلال

کاپیتان اسبق استقلال گفت: آقای خطیر ابتدای فصل قول نیم فصل را داده است اما تا به امروز که خبری نشد و بدهی‌های سنگین همچنان پابرجاست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شاهرخ بیانی هافبک اسبق استقلال درباره مشکلاتی که میان جواد نکونام و علی خطیر وجود دارد، مصاحبه ای با خبرورزشی انجام داد که در ادامه می خوانید:

بیشتر بخوانید:

پیام جالب ارسلان مطهری پس از جدایی از استقلال + عکس

نمایش شاگردان نکونام را در شروع نیم فصل دوم لیگ چطور دیدید؟
بچه‌ها بازی خوب و منطقی از خود به نمایش گذاشتن و آمدن سیلوا هم از اتفاقات خوب دید از با نفت آبادان بوده است. حضور مدافع برزیلی تاثیرگذار بوده و نظم خوبی به خط دفاعی داده و با این شرایط روزبه هم یک خط به جلو رفت. در مجموع استقلال خوب بازی کرد و روی حساب و حرفه‌ای مقابل حریف به میدان رفت. اگرچه شرایط تیمی استقلال خوب است اما در خط جلو همچنان جای کار دارد و برای قهرمان شدن نیاز به تقویت است. آبی پوشان با نظم و انگیزه خوبی بازی را دنبال کرده و در جایگیری و توپ گیری نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما نمی‌دانم چرا مهرداد محمدی در ۲۰ دقیقه پایانی وارد بازی شد؟ البته شاید شرایط بدنی او به گونه‌ای است که کادر فنی به این شکل از او استفاده کرده است ‌.

جواد نکونام پس از پایان بازی مجدداً از شرایط و مدیریت باشگاه گله مند بود. نظرتان در خصوص پایان ناپذیری اختلافات مدیریت و سرمربی باشگاه چیست؟
قبل از مطرح شدن این گونه اختلافات ما جلسه‌ای با مدیریت باشگاه داشته‌ایم و قرار به جذب بازیکن و پرداخت بدهی‌ها بوده است اما آنطور که شنیدم اتفاق خاصی در راستای بهبود شرایط رقم نخورده است.ما یامگا و مهری را از دست داده ایم و شنیدم نکونام گفته من از رفتن او بی‌اطلاع بودم و در این شرایط سرمربی حق دارد شاکی باشد چرا که او روی بازیکنانش حساب می‌کند. با رفتن این دو بازیکن طبیعی است که برایشان نفراتی را جایگزین کرد و در همین خصوص جواد لیستی را با اولویت‌های اول و دوم به مدیران باشگاه داده است اما با جذب سه بازیکن جدید در واقع باید گفت عملاً یک بازیکن گرفته‌ایم. آنچه مشخص است استقلال برای قهرمان شدن نیازمند تقویت هرچه بهتر است چرا که در نیم فصل دوم بازی‌ها به مراتب سخت‌تر خواهند شد و تیم‌های انتهای جدولی با یک انگیزه به دنبال کسب امتیاز از رقبا هستند. حالا این بازی را با نتیجه یک صفر پشت سر گذاشته‌ایم اما این پایان ماجرا نیست. به هر صورت مدیریت باید توانمندی خود را در این گونه مواقع نشان دهد و با توجه به شرایط موجود تنها کسی که می‌تواند مشکلات استقلال را حل کند شخص آقا محمدی است. برای باشگاه بزرگی چون استقلال قشنگ نیست که مدیریت باعث ناراحتی کادر فنی شود و در آن سو کاپیتان و بازیکن تیم بیایند مصاحبه بکنند که ما هنوز پول پارسال خود را نگرفته‌ایم و مدیریت در جواب بگوید بروید از مدیران پارسالی بگیرید. جالب است که در پرداختی‌ها هم عدالت رعایت نشده است.

با توجه به شرایط موجود خیلیها معتقدند از میان مدیریت باشگاه و سرمربی یکی باید برای حل مسئله جای خود را به شخص دیگری دهد. به نظرتان چه کسی باید جای خود را به دیگری دهد؟
معلوم است چه کسی باید برود. در این میان سرمربی که نتیجه گرفته است و اما باشگاه نتوانسته شرایط را به درستی مدیریت کند. همه می‌دانند این تیم نیاز به تقویت دارد.

گروهی از مدیران باشگاه با جواد نکونام جلسه‌ای را خارج از فضای رسمی و البته بون حضور خطیر برگزار کردند. به نظرتان این به معنای شمارش معکوس برای رفتن مدیرعامل استقلال نیست؟
بدون شک همین طور است. وقتی مدیرعامل در چنین جلسه‌ای حضور نداشته حتماً تصمیمات تازه‌ای در راه است وگرنه چه دلیلی برای غیبت مدیرعامل در چنین جلسه‌ای وجود دارد.

برگزاری چنین جلسه‌ای تصمیمی درست بوده یا خیر؟
درست نیست اما همانطور که گفتم حتماً هیئت مدیره به دنبال تصمیمات جدیدی برای حل مشکلات باشگاه است. باید توجه داشت که آقای آقا محمدی آدم کوچکی نیست و اخبار و اتفاقات باشگاه را به خوبی رصد می‌کنند و به دنبال بهترین تصمیم است. او مدیری با تجربه است که در دوران حضورش استقلال موفق به قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا شده است. مدیری که از افراد سیاسی و رده بالای مملکت است و توانایی او برای کمک به استقلال بر کسی پوشیده نیست.

من می‌گویم اگر من نمی‌توانم باری را بردارم باید بروم. مدیریت باشگاه هم واقعاً اگر نمی‌تواند بگوید به خاطر هواداران تیم می روم تا شخص بهتری برای مدیریت بهتر پای کار بیاید. این همه مدیرعامل آمدند و رفتند حتماً ضعیف بودند که جای خود را به دیگری دادند. باید از خود پرسید چرا هواداران تجمع می‌کنند و فریاد حیا کن رها کن سر می‌دهند؟ باور کنید حفظ صندلی انقدر ارزش ندارد جالب است می‌گوید استقلالی‌ام. اگر استقلال را از بچه‌ات بیشتر دوست داری وقتی مشکلات را نمی‌توانی حل کنی بهتر است که بروی.

من حرفم این است اگر مشکلات را حل می‌کنی بسم الله و اگر نه که برو تا مدیر دیگری برای بهبود شرایط وارد کار شود. آقای خطیر ابتدای فصل قول نیم فصل را داده است اما تا به امروز که خبری نشد و بدهی‌های سنگین همچنان پابرجاست. کسی که مدیریت باشگاه بزرگی مثل استقلال را عهده دار می‌شود باید از پس مخارج مالی آن نیز برآید.

متاسفانه علی چینی پیشکسوت باشگاه استقلال مجدداً درگیر بیماری کهنه خود شده است و در بیمارستان بستری است.
ای کاش ساختار باشگاه به شکلی بوده است که در چنین شرایطی توجه ویژه‌ای به پیشکسوتان میشد. در چنین شرایطی باشگاه باید یک نماینده را به طور شبانه روزی به بیمارستان فرستاده تا پیگیر تمامی روند درمان پیشکسوتان خود باشد نه آنکه مدیرعامل در بیمارستان حضور یافته و تنها عکسی به یادگار بگیرد. اگر در کنار عکس گرفتن به فکر رفع مشکلات علی چینی و خانواده‌اش بوده است که دمش گرم وگرنه که عکس گرفتن را همه بلدند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1220670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =