حضور یحیی گل‌محمدی در فولاد منتفی می‌شود؟

باشگاه فولاد هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده و این در حالی است که پیش بینی می‌شد، حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم مراحل پایانی خود را دنبال می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در مصاف فولاد با گل گهر که با شکست یک بر صفر فولاد همراه بود، هواداران تیم فولاد نام یحیی را سر دادند و همه چیز برای حضور گل‌محمدی در تیم فولاد مهیا بود اما به یکباره جذب این مربی از دستور کار خوزستانی‌ها خارج شد که این خیلی غیر طبیعی بود و برخی هم می‌گویند؛ انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم فولاد وتو شده است!

بیشتر بخوانید:

چراغ سبز یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد سرمربیگری در فولاد

حتی صحبت از این بود که یحیی گل‌محمدی، وریا غفوری بازیکن فصل گذشته این تیم را همراه خود به اهواز ببرد اما فعلا خبری از حضور یحیی گل‌محمدی درتیم فولاد نیست و همان طور که رسانه‌ها نوشته‌اند اکنون محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن به عنوان گزینه ی تیم فولاد مطرح شده است.

خارج شدن نام یحیی گل‌محمدی در حالی که گزینه ی اصلی باشگاه خوزستانی بود، شائبه دخالت غیر فوتبالی‌ها در انتخاب سرمربی این تیم را قوت می‌بخشد.

پیش از این باشگاه صنعت نفت هم در تلاش بود، شفر را به عنوان سرمربی جدید بخدمت بگیرد و حتی قرارداد پیش نویش این مربی را هم امضاء کرد اما در نهایت به دلیل توصیه ی مدیران بالادستی مجبور شد، انتخاب شفر را کنار بگذارد و در نهایت به انتخاب سهراب بختیاری زاده رسید.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1220915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =