آمریکا حمله یمن به یک کشتی در سواحل یمن را تایید کرد

در حالی که سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه امنیتی در شرق بندر عدن خبر داد، یک کشتی باری آمریکا اعلام کرد که در سواحل یمن هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که یک کشتی باری متعلق به آمریکا در سواحل یمن هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

ارتش یمن یک فروند کشتی انگلیسی و یک پهپاد آمریکایی را مورد هدف قرار داد

این خبر در حالی است که سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی درباره یک حادثه در ۱۰۰ مایلی دریایی شرق بندر عدن یمن دریافت کرده است.

مقامات رسمی یمن هنوز به این ادعاها واکنشی نشان نداده‌اند.

این خبر در حالی است که یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای دریایی ما یک کشتی انگلیسی را در خلیج عدن با تعدادی از موشک‌های دریایی مناسب هدف قرار دادند که موشک‌ها به صورت مؤثر و مستقیم به کشتی مذکور اصابت کرد.

این بیانیه تصریح کرد که این عملیات باعث آسیب رسیدن به کشتی مذکور و توقف کامل آن شده و در نتیجه خسارت‌های زیادی که به آن وارد شده در معرض غرق شدن قرار گرفته است.

سریع تصریح کرد که نیروهای یمنی در این عملیات در خلیج عدن تلاش کردند کادر انسانی کشتی انگلیسی در امنیت باشند و بتوانند از کشتی خارج شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =