اعتراف اوسمار درباره گل‌محمدی و پرسپولیس

اوسمار ویرا مثل بسیاری از مربیان خارجی شاغل در ایران صحبت های منطقی و جالبی انجام داد و از رابطه خوب بازیکنان با گل محمدی گفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اوسمار ویرا گفته رابطه بازیکنان پرسپولیس با گل‌محمدی بهتر از من بود و اصلاً خودم را با یحیی مقایسه نمی‌کنم! راستش آدم با این حجم از صداقت شک می‌کند که چطور می‌شود هنوز چنین آدم‌هایی وجود داشته باشند؟! حالا فکر کنید یک مربی ایرانی به جای ویرا بود و در مورد رابطه‌اش با بازیکنان از او سؤال می‌شد. به نظر شما چه می‌گفت؟ کاری به این نداریم که ویرا از نظر فنی چقدر خوب است و به درد پرسپولیس می‌خورد یا نه، اما مصاحبه او و اکثر مربیان خارجی را که می‌شنویم و می‌خوانیم، یاد دهه ۶۰ خودمان می‌افتیم که آحاد مردم صداقت داشتند و شما خیلی کم دروغ می‌شنیدید.

بیشتر بخوانید:

واکنش خمس به جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس

الان انگار اگر یک نفر حرف راست و درست بزند، عجیب است و به همین دلیل است که ما هم از صداقت سرمربی برزیلی پرسپولیس شوکه شده‌ایم. او با این حجم از صداقت بعید است در فوتبال ایران دوام بیاورد. اتفاقاً خودش هم گفته کار کردن در ایران خیلی سخت است آن هم در حالی که فقط یک بازی رسمی را با پرسپولیس پشت‌سر گذاشته است.ویرا بدون این که نقش بازی کند حرفهای صادقانه ای زد که حسابی به دل نشست.


کار ویرا در پرسپولیس به معنای واقعی کلمه سخت است. او اگر مقابل تراکتور، استقلال و... نتیجه نگیرد، بعید است نوروز تهران را ببیند حتی اگر رضا درویش و مسئولان باشگاه پرسپولیس حمایتش کنند.در مورد این مربی باید منتظر باشیم و بازی‌های آینده پرسپولیس را رصد کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =