سردار سلامی:  همه پیشرفت‌های چشمگیر ما در عصر تحریم اتفاق افتاده است

فرمانده کل سپاه گفت: همه پیشرفت‌های چشمگیر ما در عصر تحریم اتفاق افتاده و در دوره تحریم توانستیم دستاوردهای بزرگ کسب کنیم و مردم تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار حسین سلامی صبح امروز در حاشیه افتتاح مرکز جراحی امام جعفر صادق(ع) سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: وقتی که مردم ما در انتخابات شرکت می‌کنند، این نشاط سیاسی بالقوه در جامعه وجود دارد را به فعل تبدیل می‌کنند باعث نا امیدی دشمن برای تعقیب طرح‌های خطرناک علیه مردم کشور می‌شود.وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در صحنه‌های بزرگ سیاسی باعث می‌شود همه دشمنان دوباره محاسبات خود را بازنگری کنند.

بیشتر بخوانید:

سردار سلامی: معادلات دشمنان را نقشه برآب کرده‌ایم

فرمانده کل سپاه گفت: یک خصوصیت زیبای مردم ما این است که هز وقت احساس کنند پشت یک سیاست دشمنان ما قرارددارند، کاملا آرایش جنگی واقعی برابر آن می‌گیرند.سلامی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، در فتنه‌های داخلی و در تحریم‌های اقتصادی این مسئله را با جدیت دیدیم.

وی گفت: تحریم اقتصادی یک واقعیت بسیار خطرناکی بود و چون مردم متوجه شدند این واقعیت سرچشمه در ذات ناپاک دشمنان ما دارد در مقابل آن ایستادند و آسیب پذیری تحریم را به فرصت برای پیشرفت تبدیل کردند.

فرمانده کل‌ سپاه تاکید کرد: همه پیشرفت‌های چشمگیر ما در عصر تحریم اتفاق افتاده و در دوره تحریم توانستیم دستاوردهای بزرگ کسب کنیم.سلامی بیان کرد: انتخابات فقط رای دادن به یک نامزد در یک نقطه از کشور نیست بلکه سطح تاثیر این انتخابات جهانی است.

وی افزود: ما در هیچ نقطه‌ای نمی‌توانیم متوقف شویم و توقف برابر با سقوط است و مردم این را درک می‌کنند که مشارکت در صحنه‌های سیاسی اتفاق بزرگی است.فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما نسبت به مردم خود کاملا اعتماد داریم، امید داریم و مردم خود را می‌شناسیم و به عنوان یک سرباز کوچک در این جامعه مه هیچ شانی جز خدمت به مردم برای خودم قائل نیستم به مردم عرض می‌کنم موقعیت را حساس ببینند و روز جمعه برای کشورشان به پای صندوق‌های رای بیایند و بار دیگر نمایش خیره کننده را از خودشان نشان دهند.

کد خبر: 1221418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =