گزینه مدنظر اوسمار دشمن پرسپولیس شد

یکی از مهاجمان مد نظر اوسمار ویرا این هفته انگیزه زیادی برای درخشش برابر پرسپولیس دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر پرسپولیس و ذوب آهن قرار است برای ۹۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برابر یکدیگر قرار بگیرند و این در حالی است که پرسپولیس به تازگی دو مهاجم مرکزی خود یعنی نبیل باهویی و شهاب زاهدی را از لیست خود خارج کرده تا شرایط سختی در خط حمله داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

مهاجم جدید در راه پرسپولیس؟

از طرفی آنها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک هدف از ذوبی‌ها در نظر گرفته بودند و قصد داشتند، محمد جواد محمدی مهاجم تیم ذوب آهن که سابقه بازی در تیم هوادار و استقلال تهران را نیز دارد جذب کنند اما این بازیکن ۲۷ ساله منتقل نشد تا ادامه فصل را در جمع سبزپوشان پشت سر گذارد.

حالا برای دیدار، نامی جز محمدجواد محمدی برای این بازی به ذهن متبادر نمی‌شود. مهاجمی که مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت اما شرایط برای حضورش در این تیم مهیا نشد و باید در نیم‌فصل دوم هم همراه با گاندوها باشد. محمدی سابقه گلزنی برابر پرسپولیس را دارد و در نیم‌فصل نخست جزو برترین مهره‌های محمد ربیعی بود. باید دید بازهم محمدی مقابل تیمی که درخواست به خدمت گرفتنش را داشت، خوش می‌درخشد یا خیر.

او در این فصل از مسابقات لیگ برتر، در ۱۵ بازی موفق شده ۵ گل و ۲ پاس گل ثبت کند و بیشتر از هر بازیکنی دیگر در جمع بازیکنان ذوب آهن اثرگذار باشد. محمدی در ۶ تقابل با پرسپولیس، ۲ بار دروازه این تیم را باز کرده و غیر از او در میان دیگر شاگردان ربیعی تنها مهرداد رضایی و فردین یوسفی سابقه گلزنی مقابل پرسپولیس را در کارنامه دارند.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1222009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =