سرپرستان ۳ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تایباد، گناباد و هیدج را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی جداگانه، مجتبی تقوایی ابریشمی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد، روح‌اله امیری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد و دکتر مهدی صفاییان را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

سرپرستان واحدهای ارسنجان و آباده دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:
برادر گرامی جناب آقای مجتبی تقوایی ابریشمی
با سلام
بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد» منصوب می‌شوید.
از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.
لازم به ذکر است مجتبی تقوایی ابریشمی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد است که پیش از این معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد را بوده است.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد
برادر گرامی جناب آقای روح‌اله امیری
با سلام
بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد» منصوب می‌شوید.
از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.»
گفتنی است روح‌اله امیری عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد است که پیش از این معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد بوده است.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج
برادر گرامی جناب آقای دکتر مهدی صفاییان
با سلام
بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج» منصوب می‌شوید.
از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.
لازم به ذکر است دکتر مهدی صفاییان با دارا بودن مدرک دکتری الکترونیک، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج است که پیش از این معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج بوده است.
پایان پیام/

کد خبر: 1222022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =