دانشجویان بسیجی محور این فعالیت‌ها در حوزه انتخابات را عمدتاً بر اساس سنجش میزان مشارکت دانشجویان به عنوان قشر تأثیرگذار در انتخابات بررسی کردند، همچنین گفت‌وگو با دانشجویان به شناخت نظرات آنها و هدف‌شان در آینده و انگیزه آن‌ها از رأی دادن یا رأی ندادن کمک کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین، فائزه مظفری مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص سیاست دانشگاه در قبال انتخابات بیان کرد: سیاست دانشگاه در حوزه انتخابات به این صورت هست که به تشکل‌ها اجازه فعالیت داده شده و تشکل ها می توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند تا جایی که به گروه های تبلیغاتیِ نامزدهای انتخاباتی‌ تبدیل نشوند.

وی ادامه داد: این فعالیت ها بیشتر بر عهده دانشجویان گذاشته شده است که این امر مهم را در سطح دانشگاه اجرا کنند .از جمله این فعالیت ها برگزاری تریبون آزاد و دعوت از نامزد های انتخاباتی بود که بسیج دانشجویی در آن نقش داشت.

مظفری در ارتباط با محور این فعالیت‌ها اظهار کرد: دانشجویان بسیجی، محور این فعالیت ها را عمدتاً بر اساس سنجش میزان مشارکت دانشجویان به عنوان قشر تأثیرگذار در انتخابات بررسی کردند، همچنین گفت و گو با دانشجویان به شناخت نظرات آنها و هدف شان در آینده و انگیزه آنها از رأی دادن یا رأی ندادن کمک کرد.

وی در خصوص نقش دانشجویان و سهیم بودن آن‌ها در این برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: دانشجویان فعال دانشگاه در غالب تشکل های دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی و... با همکاری یکدیگر و یا به صورت مستقل پیرامون انتخابات فعالیت هایی داشته اند.

مسئول بسیج دانشجویی در ارتباط با سیاست دانشگاه برای تخصیص امکانات و بودجه به این برنامه ها بیان کرد: دانشگاه با توجه به درخواست های تشکل ها و مانند سایر مناسبت ها و برنامه ها بودجه تخصیص می‌دهد.

مظفری در پایان مشارکت دانشجویان در این انتخابات را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به برنامه های که برگزار شد از جمله مصاحبه با دانشجویان ، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با حضور نامزد ها و ‌.... این مورد پیش‌بینی می‌شود که سطح متوسطی از قشر دانشجو در انتخابات پیش رو مشارکت داشته باشند.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1222174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =