بهادری جهرمی: استقبال گسترده‌ای از کالابرگ الکترونیکی شد

سخنگوی دولت از استقبال گسترده مردم از کالابرگ الکترونیکی خبر داد.

به گزارزش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی صبح چهارشنبه نهم اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و سفرهای مردم در این تعطیلات، ستاد سفر جلسات خود را شنبه آغاز خواهد کرد و حدود ۲۴ دستگاه با این حوزه مرتبط هستند و موضوعات دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهادری جهرمی: حضور آحاد مردم در انتخابات از نان شب واجب‌تر است

وی افزود: طبق گزارش وزیر کار، مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال گسترده داشتند و حدود ۷۵ درصد مشمولین از این طرح استفاده کردند که شامل بیش از ۱۵ میلیون خانوار می‌شود.

سخنگوی دولت هم‌چنین بیان کرد: طبق گزارش رئیس‌کل بانک مرکزی، نرخ تورم تولیدکننده شیب کاهشی دارد و تورم تولیدکننده به عدد ۲۸ درصد کاهش یافته است.

بهادری‌جهرمی اضافه کرد: دولت برای رفع مشکلات صادرکنندگان و تسهیل صادرات مصوبه‌ای داشت و بر اساس آن، عوارض صادرات کالاهای خام و نیمه‌خام که قبل از این طبق قانون بودجه مقرر شده بود، اصلاح شد و این عدد کاهش یافت و همین امروز به گمرک ابلاغ شد.

وی گفت: مصوبه دیگر دولت نیز برای افزایش و تقویت توان صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در جهت تسهیل وام اشتغال زنان سرپرست خانوار بود؛ هیئت وزیران مصوب کرد با توسعه بانک‌های عامل، توان این صندوق افزایش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =