رویداد ملی عصر امید «تحولی نوین در صنعت ساختمان» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

پنجمین رویداد ملی عصر امید با عنوان «تحولی نوین در صنعت ساختمان» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پنجمین رویداد ملی عصر امید با عنوان «تحولی نوین در صنعت ساختمان» توسط پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد تهران مرکزی از 25 تا 27 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

چهارمین رویداد ملی عصر امید در حوزه «هوش مصنوعی و اینترنت اشیا» آغاز به کار کرد

دانشگاه آزاد اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب و همسو با سیاست های کلان، اهداف و اقدامات مرتبط با سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور ایفای نقش مؤثر در توسعه و پیشرفت زیست بوم فناوری کشور و همچنین حضور مسئولانه و مأموریت‌گرا در جامعه و صنعت، به عنوان دانشگاه حل مسئله و کارآفرین، اقدام به انعقاد تفاهم نامه ساخت 500 هزار واحد مسکونی در کشور با وزارت راه و شهرسازی کرده است.

در این راستا پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با هدف گسترش همکاری های چندجانبه، شبکه‌سازی در حوزه صنعت ساختمان و رفع نیازهای فناورانه در پروژه ساخت 500 هزار واحد مسکونی، در نظر دارد توانمندی های شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در زیست بوم فناوری دانشگاه و کشور را از طریق برگزاری رویداد شناسایی کند. به همین منظور پنجمین رویداد ملی عصر امید با عنوان «تحولی نوین در صنعت ساختمان» از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت 1403 در محل مجتمع دانشگاهی آیت الله هاشمی رفسنجانی در واحد تهران مرکزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =