چهارمین رویداد ملی عصر امید در حوزه «هوش مصنوعی و اینترنت اشیا» آغاز به کار کرد

چهارمین رویداد ملی عصر امید با حضور دکتر طهرانچی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد ملی عصر امید در حوزه «هوش مصنوعی و اینترنت اشیا» صبح امروز با حضور  دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران و نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، سیدمحمد رضوی‌زاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، مسئولان کشوری، پژوهشگران و دانشجویان در واحد کرج برگزار شد.

همزمان با چهارمین رویداد ملی عصر امید که در قالب ۱۵ کمیته تخصصی و با حضور ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان برگزار می شود، نخستین کنفرانس ملی پژوهش و نوآوری در هوش مصنوعی، نمایشگاه دستاوردهای نوین در هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی با محور چالش‌های علمی در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء نیز برگزار خواهد شد.

تاکنون ۳۸۵ چکیده مقاله و ۲۸۰ مقاله اصلی در چهارمین رویداد ملی عصر امید دریافت شده که از این تعداد، ۹۱ مقاله پذیرش و ۷۵ مقاله در حال نهایی شدن است. شرکت‌هایی که در این همایش علمی شرکت داشته باشند نیز می‌توانند با بخش‌های مختلف استان ازجمله صنایع ارتباط برقرار کرده و تحول‌آفرین باشند.

لازم به ذکر است سه دوره قبلی رویداد عصر امید در تهران (خردادماه ۱۴۰۱ مصلای امام خمینی)، عسلویه (اسفندماه ۱۴۰۱) در حوزه تخصصی «نفت، گاز و پتروشیمی» و سیرجان (خردادماه ۱۴۰۲) در حوزه «معدن، آهن، فولاد، مس و صنایع وابسته» برگزار شده است.

چهارمین رویداد ملی عصر امید که از امروز (۲۲ مهرماه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج آغاز شده، تا روز سه شنبه 25 مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =