مشارکت مطلوب اصفهانی‌ها در انتخابات/ رأی مردم مهم و اثرگذار است

فرماندار اصفهان در فاصله چندساعت مانده به پایان رأی‌گیری، ضمن اعلام ارزیابی خود از مشارکت مطلوب اصفهانی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رأی مردم را در تعیین سرنوشت کشور «مهم و اثرگذار» خواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ۱۴۰۲ از ساعات آغازین صبح جمعه، ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور آغاز شده و شهر اصفهان، از همان ساعات ابتدایی رأی‌گیری شاهد مشارکت شهروندان بوده است.

مشارکت مطلوب اصفهانی‌ها

در همین رابطه محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در رابطه با کیفیت حضور مردم در مقایسه با دوره‌های قبل، در گفت‌وگو با ایسکانیوز تصریح کرد: برای اعلام نهایی میزان مشارکت مردم در انتخابات باید تا پس از پایان رأی‌گیری و شمارش آرا صبر کرد. اما در حال حاضر، گزارش‌هایی که از حوزه‌های مختلف انتخاباتی در سراسر به دست ما رسیده، حاکی از مشارکت قابل قبول مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

احمدی ادامه داد: از مردم عزیز تقاضا دارم که حضور پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی رأی‌گیری موکول نکنند.

فرماندار اصفهان

فعالیت ۹۷۲ شعبه اخذ رأی در اصفهان

فرماندار اصفهان ضمن بازدید از شعبه اخذ رأی «پل خواجو» در رابطه با تعداد شعب ثابت و سیار انتخاباتی گفت: درحال حاضر ۹۷۲ حوزه رأی‌گیری در شهر اصفهان فعال هستند که ۷۰ تا از آن‌ها شعب سیار می‌باشند.

مشارکت مطلوب اصفهانی‌ها در انتخابات/ رأی مردم مهم و اثرگذار است

رأی مردم مهم و اثرگذار است

وی خطاب به جوانان و افرادی که ممکن است هم‌چنان نسبت به حضور در انتخابات مردد باشند، بیان داشت: در دوره‌های مختلفِ تاریخ کشورمان، افرادی بوده‌اند که با تصمیم درستِ خود، باعث تعالی کشور شده‌اند. در برهه کنونی، تصمیمِ درست، پاسخ منفی به دشمنان این آب و خاک است. انتخابات در تمام کشورها یک فرآیند عادیست؛ در هیچ کجای دنیا نمی‌بینید که برای منصرف کردن مردم از رأی دادن، به این شدت تبلیغات شود. پس حتماً رأی مردم مهم است و تأثیر دارد.

تمدید انتخابات تا ساعت ۲۰

محمدعلی احمدی در رابطه با شرایط تمدید مهلت رأی‌گیری خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعیه وزارت کشور، انتخابات تا ساعت ۲۰ تمدید شده است. اگر ضرورتی برای تمدید به وجود آمد، قطعاً مهلت رأی‌گیری قابل تمدید است که از طریق رادیو و تلویزیون و به تمام حوزه‌های رأی‌گیری و مردم اعلام خواهد شد.

خبرنگار: امید ابراهیمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1222529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =