حمله خمپاره‌ای گردان‌های قدس به نظامیان صهیونیست

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که ساختمان محل تجمع گروهی از نظامیان صهیونیست در شهرک «الزیتون» شهر غزه را هدف حمله موشکی قرار داده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مبارزان گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از حمله‌های جدید خود به نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

مقاومت فلسطین پهپاد هرمس ۹۰۰ رژیم اسرائیل را سرنگون کرد

مبارزان گردان‌های قدس در شهرک الزیتون موفق شدند ساختمانی را که گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در آن سنگر گرفته بودند با موشک هدایت‌شونده «۱۰۷» هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

علاوه بر این گردان‌های قدس ضمن درگیری شدید با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در این شهرک، محل تجمع نظامیان صهیونیست را با خمپاره سنگین هدف قرار دادند.

تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غرب بیت‌لاهیا نیز هدف حمله خمپاره‌ای گردان‌های قدس قرار گرفت.

همچنین مبارزان گردان‌های قدس نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در محور پیشوری «نتساریم» در جنوب شهر غزه با خمپاره سنگین هدف قرار دادند.

گردان‌های «المجاهدین» نیز اعلام کرد که خط پشتیبانی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شهرک الزیتون شهر غزه را با موشک «۱۰۷» هدف قرار داده و به دشمن صهیونیست آسیب قطعی وارد کرده است.

همچنین تجمع نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در محور پیشروی «نتساریم» در جنوب شهر غزه از سوی گردان‌های «شهدا الاقصی» با خمپاره سنگین هدف گرفته شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =