جلسه مجازی حوزه پژوهش واحد کرمانشاه با دانشگاه نانجینگ چین

با معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و جمعی از اعضای هیئت علمی جلسه تعاملی این حوزه با جمعی از استادان دانشگاه نانجینگ کشور چین برگزار شد.

به گزارش رگروه دانشگاه ایسکانیوز، به منظور گسترش همکاری های علمی با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، امور بین الملل و جمعی از اعضای هیئت علمی و مسئولان حوزه معاونت پژوهش واحد کرمانشاه جلسه تعاملی این حوزه با جمعی از استادان دانشگاه نانجینگ کشور چین برگزار شد.

مرتضی کهراریان در مورد اهمیت برگزاری این جلسه اظهار کرد: این جلسه در راستای اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه به منظور گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی با دانشگاه‌های معتبر دنیا و در چارچوب مقررات اعلامی سازمان مرکزی برگزار شد و حوزه معاونت پژوهش و فناوری استان با همکاری دانشکده بین الملل جلسه مجازی را با نمایندگان علمی دانشگاه نانجینگ کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه توضیح داد: این جلسه اولین جلسه مشترک دو دانشگاه بود و طی آن علاقه مندی های دو طرف در حوزه های مختلف پژوهشی مورد بررسی اولیه قرار گرفته مقرر شد که هر دو طرف نسبت به ارسال چارچوب تفاهم نامه پیشنهادی خود اقدام کنند و پس از بررسی های حقوقی و قانونی و امکان عملیاتی شدن پیشنهادها تفاهم نامه دو جانبه تنظیم و عملیاتی شود.

شایان ذکر است دانشگاه نانجینگ چین حدود یک قرن قدمت دارد و سال تاسیس آن ۱۹۰۲ میلادی است و یکی از دانشگاه های جامع چین است که بصورت مستقیم تحت نظر وزارت علوم و تحقیقات این کشورفعالیت می کند و این دانشگاه در رتبه بندی QS دارای رتبه 141 دنیا در سال 2024 است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1223146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =