کشف ۴۳ تُن مواد محترقه در تهران

 سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی، کشف و پلمب ۲ انبار حاوی مواد اولیه ساخت نارنجک‌های دست‌ساز و کشف حدود ۴۳ تُن اکلیل سرنج و پودر آلومینیوم از این انبارها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز پهارشنبه در آستانه چهارشنبه‌سوری اعلام کرد:‌ روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران گزارشی مبنی بر تهیه و تولید مواد پیش ساز مواد منفجره و محترقه در انبارهایی واقع در شورآباد کهریزک دریافت کردند که با توجه به نزدیکی به چهارشنبه آخر سال موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

هشدار جدی پلیس به هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری

در همین راستا نیز تیمی از ماموران پلیس اماکن پس از شناسایی انبارهای موصوف و هماهنگی با مرجع قضایی ابتدا به یکی از این انبارها اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۳۵ هزار و ۵۲۵ کیلوگرم اکیل سرنج شدند.

در ادامه از انبار دیگر که منتسب به مالک همین انبار بود نیز بازدید شد که در جریان آن مقدار هفت هزار و ۴۵۰ کیلوگرم از مواد پیش ساز موصوف نیز از این مکان کشف و توقیف شد.

برابر اعلام پلیس پایتخت در مجموع از هر ۲ انبار مذکور ۴۲ هزار و ۹۷۵ کیلو گرم اکلیل سرنج و پودر آلومینیوم کشف و انبارها نیز تا زمان تعیین و تکلیف پرونده قضایی، پلمب و مواد کشف شده نیز توقیف شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =