عضویت دانشجویان در بیمه تکمیلی دی سال ۱۴۰۳

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج که در هر مقطع تحصیلی مشغول به تحصیل هستند به عنوان بیمه شده اصلی می‌توانند تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ با مراجعه به سامانه آموزشیار و پورتال دانشجویی نسبت به ثبت نام در طرح دانشجویی بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۳ اقدام و حق بیمه یکساله را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، قابل توجه دانشجویان گرامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج آن دسته از عزیزان دانشجو که تمایل به ثبت نام در بیمه تکمیلی درمان دانشگاه (پوشش بیمه دی) را دارند می‌رساند، دانشجویان گرامی می‌توانند از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ضمن ثبت نام خود و خانواده تحت تکفل خود در بیمه تکمیلی، از مزایای آن استفاده کنند.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در هر مقطع تحصیلی مشغول به تحصیل هستند به عنوان بیمه شده اصلی به همراه خانواده تحت تکفل ایشان شامل همسر/همسران دائمی و فرزندان می توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ لغایت ۱۴۰۳/۱/۱۵ با مراجعه به سامانه آموزشیار و پرتال دانشجویی نسبت به ثبت نام در طرح دانشجویی بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۳ اقدام و حق بیمه یکساله را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

تبصره ۱: ثبت نام در بیمه درمان تکمیلی اختیاری بوده و برای تحت پوشش قرار گرفتن در بیمه الزامی به داشتن بیمه گر پایه وجود ندارد.

تبصره ۲: بیمه شده اصلی مکلف است افراد تحت تکفل خود را به طور همزمان در ابتدای مدت بیمه برای اخذ پوشش معرفی کند و پس از پایان عضوگیری امکان حذف و اضافه افراد زیر مجموعه میسر نمی‌باشد.

تبصره ۳: ضروری است متقاضیان در زمان عضویت نسبت به انتخاب طرح دقت لازم را به عمل آورند. لذا، پس از پایان عضوگیری به هیچ وجه امکان تغییر نوع صندوق و یا افزایش سقف تعهدات امکان پذیر نمی‌باشد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1223506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =