اجرای پنجمین مرحله مردمیاری قرارگاه قدس سپاه/ امید و شادی در دل کودکان سیل‌زده جوانه می‌زند

پنجمین مرحله رزمایش امدادی و کمک رسانی مومنانه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با رویکرد شادی و نشاط آفرینی و نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده همراه بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ پاسدار جعفری معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس درباره ویژگی های این مرحله از رزمایش امدادی و مردمیاری سپاه گفت: همزمان با ادامه خدمت رسانی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه قدس در قالب اقدامات مهندسی و توزیع اقلام حمایتی از جمله سبد کالا، آرد، پتو، روفرشی، کیسه خواب، اقلام ضروری اسکان موقت و...، پنجمین مرحله از کمک ها را با رویکرد شادی و نشاط آفرینی برای کودکان و نوجوانان اجرا کردیم.

بیشتر بخوانید:

تشکیل ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در دانشگاه آزاد سیستان‌وبلوچستان / ۵ کامیون مواد غذایی به روستاها ارسال شد


جعفری خاطر نشان کرد: دراین گونه حوادث معمولا کودکان به لحاظ روحی و روانی آسیب های بیشتری می بینند و نیروی زمینی با درک این مسئله تلاش کرد تا همزمان با سایر ابعاد کمک رسانی و مردمیاری، ویژه برنامه هایی را برای کودکان و نوجوانان تدارک ببیند.

معاون محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: در این رویکرد، بخشی از ظرفیت فرهنگی را برای تولید و اجرای برنامه های فرهنگی و شور و نشاط بخشی و شادی آفرین به ویژه برای کودکان و نوجوانان دنبال کردیم.

وی افزود: در کنار اجرای این برنامه های شاد، ده‌ها قلم انواع اسباب بازی، وسایل و البسه ورزشی تهیه شده بود که در بین کودکان و نوجوانان توزیع گردید.

علاوه بر این رویکرد، نیروی زمینی سپاه همچنان با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و امکانات مهندسی، خودرویی، ترابری و بسیج بخش هایی از امکانات بهداشتی و درمانی و پای کار آوردن بخش قابل توجهی از ظرفیت قرارگاه‌های فرعی زیر مجموعه ی قرارگاه قدس، در کنار سایر بخش های امداد و نجات، در حال فعالیت است.

گفتنی است تا این مرحله بیش از سی میلیارد ریال نیز در قالب اهدای اقلام ضروری و نیازمندیهای فوری سیل زدگان توسط این قرارگاه هزینه شده است .روند خدمت رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تا مراحل پایانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =