اشتباه داور دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان از نگاه کارشناس داوری

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تصمیمات اشتباه داور دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، حسین عسگری درباره تصمیمات سید رضا مهدوی در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان که به برتری ۴ بر ۲ سرخپوشان انجامید گفت: تصمیمات داور، برنده و بازنده را تغییر نداد و می‌توان گفت مهدوی خوش‌شانس بود که پرسپولیس به برتری رسید. توپ در دقیقه ۳۰ و در محوطه جریمه پرسپولیس، به دست مدافع فولاد برخورد کرد که این دست در حالت طبیعی بود و پنالتی رخ نداد.

بیشتر بخوانید

ابراز بی‌اطلاعی مدیرعامل پرسپولیس از تعویق زمان دربی

وی در مورد اخطاری که به محمد حسین کنعانی‌زادگان داده شد و مدافع پرسپولیس را از دیدار با استقلال محروم کرد، اظهار داشت: متوجه نشدم داور چرا به کنعانی‌زادگان اخطار داد. این خطا، جلوگیری از حمله موثر حریف یا بی‌احتیاطی نبود که شایسته اخطار باشد.

عسگری یادآور شد: در صحنه پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس، کمک داور به کمکِ داور آمد و پنالتی و اخراج بازیکن فولاد درست بود. خطایی نبود که داور نتوانست صحنه را ببیند.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره گل مردود پرسپولیس تصریح کرد: کمک داوری که در صحنه پنالتی به داور کمک کرد، گل سالم پرسپولیس را در دقیقه ۴۹ مردود اعلام کرد. عبدالکریم حسن در موقعیت آفساید قرار نداشت و یک مدافع فولاد، آفساید را پُر کرده بود. همچنین مهدی ترابی در اواخر نیمه اول روی زمین افتاد که هیچ خطایی روی او رخ نداد و داور حتماً باید به بازیکن پرسپولیس کارت زرد نشان می‌داد. نمی‌دانم داور از چه چیزی ترسید که اخطار نداد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1223634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Milad IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      سلام وقتی ادم نگاه صحنه میکنه میفهمه چقدر داوری ما ضعیفه وگاها نتایج از بیرون تعیین میشود خیلی تابلو بود که داور عمدا کارت داد که محروم بشه واقعا جای تاسف داره این کار داور نیاز به تحقیق وبررسی داره خیلی مشکوک بود