برنامه هفته ۲۴ لیگ برتر والیبال اعلام شد

برنامه هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر والیبال اعلام شد و دو تیم شهرداری ارومیه و پاس گرگان برای تنها سهمیه باقیمانده پلی‌آف تلاش می‌کنند.

‌به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر والیبال مردان یکشنبه، ۲۰ اسفند، با هفت دیدار همزمان در شهرهای گرگان، رفسنجان، اسلامشهر، تهران (دو دیدار)، رامسر و مشهد پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۵ کاندیدای نهایی ریاست فدراسیون والیبال اعلام شدند

تاکنون حضور هفت تیم فولاد سیرجان، شهداب یزد، طبیعت، گیتی‌پسند، پیکان تهران، ایفاسرام و چادرملو در مرحله پلی‌آف قطعی شده است و تیم‌های شهرداری ارومیه و پاس گرگان در این هفته برای یک سهمیه باقی مانده تلاش خواهند کرد.

در یکی از دیدارهای حساس‌ این هفته شهرداری ارومیه، تیم هشتم جدول، مهمان نیان‌الکترونیک، تیم دوازدهم جدول، خواهد بود و برای کسب سهمیه پلی‌آف باید حریف خود را شکست بدهد. شهرداری ارومیه که در دیدار دور رفت سه بر دو نیان را شکست داد، در صورت تکرار پیروزی در دور برگشت به پلی‌آف صعود خواهد کرد. البته این تیم در سه هفته گذشته شکست خورده است و مقابل نیان هم کار سختی دارد.

با توجه به شکست ارومیه‌ در هفته گذشته و سقوط یک پله‌ای این تیم، پاس گرگان هم به کسب سهمیه پلی‌آف امیدوار ماند و این هفته میزبان ایفاسرام اردکان است تا آخرین تلاش خود را برای صعود به مرحله پلی‌آف به کار بگیرد.

پاس با یک برد کمتر نسبت به ارومیه در رتبه نهم قرار دارد و در صورت پیروزی و از سوی دیگر شکست شهرداری ارومیه راهی پلی‌آف می‌شود. البته ایفاسرام حریف راحتی نیست و هفته گذشته هم مقابل تیم صدرنشین فولاد سیرجان ایرانیان پیروز شد.

برنامه هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به شرح زیر است: (تمامی دیدارها به صورت همزمان از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود)
پاس گرگان - ایفاسرام اردکان
گرگان، سالن امام خمینی(ره)
محمدحسین شفقی (نماینده سازمان لیگ)، محمد ابراهیم‌زاده (ناظر فنی و داوری)، ابراهیم فیروزی (داور اول) و میلاد عرب اسماعیلی (داور دوم)

فولاد سیرجان ایرانیان - گیتی‌پسند اصفهان
تهران، سالن فدراسیون والیبال
نادر انصاری (نماینده سازمان لیگ)، حمید راهجردیان (ناظر فنی و داوری)، محمد عشقدوست (داور اول) و حامد آقابراری (داور دوم)

مس رفسنجان - سایپا تهران
رفسنجان، سالن ۹ دی
ابراهیم عشقدوست (نماینده سازمان لیگ)، احمد دامغانی‌نژاد (ناظر فنی و داوری)، کیوان عابدزاده (داور اول)، سجاد خان بابازاده (داور دوم)

پیکان تهران - شهرداری گنبد
تهران، سالن اختصاصی پیکان
بهرام سلیمانی (نماینده سازمان لیگ)، علی یاوری (ناظر فنی و داوری)، امید فولادی‌وندا (داور اول) و جواد مرآتی (داور دوم)

طبیعت - چادرملو اردکان
اسلامشهر، سالن شهید بیضایی
علیرضا گیلانی (نماینده سازمان لیگ)، مجید محسنی شوشتری (ناظر فنی و داوری)، مرتضی اکرمی (داور اول)، محمد آقایی (داور دوم) و محمدرضا درفش کاویان (داور ویدئوچک)

هورسان رامسر - شهداب یزد
رامسر، سالن شهید صدر
مسعود یزدان‌پناه (نماینده سازمان لیگ)، اصغر میرزایی (ناظر فنی و داوری)، علیرضا قریب (داور اول) و علی اکبر پاکدلان (داور دوم)

نیان الکترونیک مشهد - شهرداری ارومیه
مشهد، سالن مهران
خلیل یگانه مجد (نماینده سازمان لیگ)، محمد شاهمیری (ناظر فنی و داوری)، احمد سرمست (داور اول) و مجتبی بیداریان (داور دوم)

انتهای پیام/

کد خبر: 1223680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =