دانشجوی دانشگاه آزاد شهرکرد نایب قهرمان مسابقات دو ومیدانی پیشکسوتان آسیا شد

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: در مسابقات دو ومیدانی پیشکسوتان آسیا، سید حسین صالحی قهفرخی دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد موفق به کسب سه مدال نقره شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان آسیا به میزبانی کشور تایلند در شهر چیانگ مای برگزار شد.

علی همتیان مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اعلام این خبر گفت: در این دوره از رقابت‌ها سید حسین صالحی قهفرخی دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد موفق به کسب سه مدال نقره شد.

همتیان افزود: این دانشجوی ورزشکار در ماده پرش طول، دوی 4 در 400 و دوی 4 در 100 عنوان دوم چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان آسیا، تایلند را به خود اختصاص داد.

وی اظهارکرد: این دوره از مسابقات با حضور 25 کشور آسیایی و 300 شرکت کننده از کشور میزبان در شهر چیانگ مای تایلند به مدت 5 روز برگزار شد.

همتیان یادآورشد: در مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان آسیا در بخش تیمی، تایلند مقام نخست، ایران با 26 مدال طلا، 10 نقره و 8 برنز مقام دوم و هند مقام سوم را بدست آوردند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در پایان با اشاره به اینکه رشته دو و میدانی شامل چندین ماده انفرادی و تیمی است، بیان کرد: تیم جمهوری اسلامی ایران با 13 نفر زن و 15 نفر مرد پیشکسوت، در این دوره از مسابقات آسیایی حضور مقتدرانه داشت.

کد خبر: 1223692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =