هافبک سرباز پرسپولیس در ملوان خوش درخشید

محمد عمری که در نیم فصل به عنوان بازیکن سرباز از پرسپولیس راهی ملوان شد توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال ملوان در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر توانسته با هدایت مهدی تارتار یکی از بهترین آمارهای خود در ادوار این مسابقات را به ثبت برساند و این تیم با گذشت ۱۹ هفته از مسابقات با ۳۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور در رده چهارم جدول جای گرفته است.

بیشتر بخوانید:

سرمربی پرسپولیس: گل‌محمدی برای من یک معلم بود

محمد عمری که در نیم فصل اول پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت با اتمام مسابقات و آغاز نقل و انتقالات نیم فصل دوم تصمیم گرفت تا دوران مقدس سربازی خود را در باشگاه ملوان بگذارند و با نظر مثبت مهدی تارتار با عقد قراردادی راهی این تیم شد.

عمری در نیم فصل دوم تاکنون در ۳ دیدار با استقلال تهران، فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان برای ملوان به کار گرفته شده است که تنها در بازی با استقلال از اواسط بازی به کار گرفته شد و در دو بازی بعدی از ابتدا در ترکیب ملوان حضور داشت. عمری در بازی با فولاد خوزستان با پاس خود منجر به گلزنی تیمش شد و در دیدار با گل گهر هم توانست با نفوذ به محوطه جریمه برای تیم خود پنالتی بگیرد و باعث پیروزی ملوان در این بازی حساس شد. عمری در ۳ بازی که حضور داشته توانسته در کسب ۴ امتیاز برای تیم خود نقش پررنگی داشته باشد و خیلی زود خود را به ترکیب اصلی ملوانان تحمیل کرد.

ملوان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در تهران باید رو در روی پیکان قرار گیرد و تارتار و شاگردانش نگاه ویژه‌ای به ۳ امتیاز این دیدار دارند تا رتبه خود در جدول رده بندی را بهبود ببخشند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1223722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =