رکوردهای حیرت‌انگیز برای پرسپولیس تحت هدایت اوسمار

تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت اوسمار ویه را روز گذشته رو در روی فولاد خوزستان قرار گرفت و توانست دو آمار خیلی خوب از خود به جای بگذارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه ۱۸ اسفند در ورزشگاه آزادی رو در روی فولاد خوزستان قرار گرفت و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ میهمان خود را شکست دهد تا با مستحکم کردن جایگاه خود با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی، به تعقیب صدر جدول ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

اظهارات مهاجم سابق پرسپولیس بعد از پیوستن به جی‌لیگ


به گفته بازیکنان پرسپولیس و برخی از کارشناسان، این بازی بهترین عملکرد این تیم در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر بود. شاگردان اوسمار ویه را در این بازی دو بار از حریف خود عقب افتادند، اما توانستند در پایان با ارائه یک نمایش بی نقص پیروز میدان شوند.

پرسپولیس آمار بسیار خوبی را از امید به گل در جریان بازی از خود به ثبت رساند. سرخ‌ها تحت هدایت اوسمار همه بازی‌های پیش از دیدار با فولاد را با امید به گل بالای یک به پایان رسانده بودند، اما در این بازی این عدد را به ۳۲ / ‬ ۴ رسانده باشند تا بهترین عملکرد در این حیث را در این فصل از خود به ثبت رسانده باشند.

همچنین بازیکنان پرسپولیس ۲۶ بار به سمت دروازه فولاد شوت شلیک کردند که ۱۲ شوت آن‌ها در چهارچوب دروازه قرار داشت. در ۴ فصل اخیر هواداران این تیم تعداد ۲۶ شوت از بازیکنان پرسپولیس در یک بازی را ندیده بودند و در این بازی سرخ‌ها توانستند به این آمار خوب دست یابند. علاوه بر این شاگردان اوسمار در این بازی هم برتری خود نسبت به حریف در مالکیت توپ را نشان دادند و با ۷۰ درصد مالکیت خود برتری مطلق خود را نسبت به حریف نشان دادند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1223727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =