۶۶ کیلو گرم مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی کشف شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: در اجرای عملیات پاکسازی در این استان، ۶۵ کیلو و ۹۲۷ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کبر محمدجعفری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی ، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این عملیات از اول تا ۱۵ اسفند ماه اجرا شد، افزود: در این بازه زمانی ۷۹ عملیات پاکسازی در سطح استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید:

قاچاقچی موادمخدر با ۲۸ کیلوگرم تریاک دستگیر شد

وی با اشاره به تداوم اجرای طرح آرامش در شهر به صورت ماهانه به صورت سراسری و ۲ روزه به منظور برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان در استان، اظهار کرد: این اقدامات و پاکسازی ها با تلاش ماموران انتظامی به صورت شبانه روزی و به ویژه اطراف محیط های آموزشی انجام می شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: بلای خانمانسوز مواد مخدر و اعتیاد از بحران های اصلی کنونی جوامع محسوب می شود و مبارزه با این معضل و آسیب اجتماعی بر عهده همه آحاد مردم است.

محمدجعفری، ادامه داد: پلیس در کنار مردم با هم افزایی سایر دستگاه های متولی و موثر در کاهش گرایش به سوء مصرف مواد مخدر و قاچاق آن، شبانه روز برای ریشه کنی این بلای خانمانسوز تلاش می کند.

وی یادآور شد: در این راستا شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق شماره ۲۱۸۲۶۰۱۴ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =