پیامک خلافی بالای یک میلیون به مالک خودرو ارسال خواهد شد

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر مبلغ جریمه خودرو به ۱۰ میلیون ریال برسد راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به مالک خودرو اعلام کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ فیروز کشیر، در خصوص ارسال پیامک برای رانندگان دارای خلافی بیش از یک میلیون تومان و افزایش ساعات کاری مرکز خدمات ترافیکی توضیح داد و افزود: پیامکی برای رانندگانی که خلافی آنان بیش از ۱۰ میلیون ریال است ارسال شده که اگر این رانندگان به این خلافی اعتراضی دارند باید به مرکز خدمات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

سردار رادان: مسئولان هزینه تخلفات رانندگی را افزایش دهند

وی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در آستانه عید نوروز نوید ویژه‌ای برای شهروندان در خصوص روزهای پایانی سال دارد. با توجه به اینکه شهروندان در این مدت درگیر کارهای اداری و کارهای شخصی خود در انتهای سال هستند پلیس راهور تهران بزرگ نیز در مرکز خدمات ترافیکی خود ساعات خدمات خود را افزایش داده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: به همین منظور در مراکز خدمات ترافیکی شهر تهران در بخش‌های اجراییات و ستاد ترخیص همکاران پرتلاش بنده از روز شنبه تا روز چهارشنبه تا ساعت ۱۸ به صورت پیوسته به مراجعین ارجمند خدمات ارائه می‌دهند.

سرهنگ کشیر افزود: همکاران بنده همچنین در روز پنج شنبه نیز تا رأس ساعت ۱۵ نیز مشغول ارائه خدمات در این مراکز می‌باشند.

وی گفت: شهروندان برای مراجعه به این مراکز مدیریت زمان داشته باشند و توجه داشته باشند که در این خصوص جهت مراجعه به این مراکز نیاز به ازدحام نیست و نوبت دهی به صورت الکترونیکی و به ترتیب است و با نظم خاصی درخواست‌های شهروندان انجام می‌پذیرد.

سرهنگ کشیر به مفاد قانونی تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی مصوب اسفند ۱۳۸۹ اشاره و اعلام کرد: در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مهلت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد مندرج در ماده ۲۵ این قانون اقدام ننماید، راهنمایی و رانندگی مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت جریمه می‌باشد. در صورت اعتراض، واحد مزبور موظف است در خصوص این موارد ظرف یک هفته تعیین تکلیف کند.

کد خبر: 1223911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =