نامه پرسپولیس به فدراسیون درباره حضور بانوان

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد، برای ایجاد امکانات بهتر جهت حضور بانوان در ورزشگاه آزادی و اختصاص سکوهایی مناسب‌تر برای استقرار ایشان، پیگیری و رایزنی‌های لازم صورت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، از ابتدای این فصل به طور مکرر استادیوم‌هایی که شرایط میزبانی از بانوان را دارند یک جایگاه به این هواداران اختصاص داده‌اند تا پس از سال‌ها شاهد حضور بانوان سرزمین‌مان در ورزشگاه‌ها باشیم؛ چنان‌که تمام عرصه‌های دیگر کشور حضور دارند. با این حال جایگاه آنها در طبقه دوم و ضلع جنوبی ورزشگاه سبب شده این تماشاگران با زاویه‌ای مناسب نتوانند بازی را ببینند.

بیشتر بخوانید:

سورپرایز ویژه سرمربی پرسپولیس برای دربی

باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت:"سنگ بنای این اتفاق شاید از همان فینال لیگ قهرمانان آسیا گذاشته شد. رئیس فیفا نیز آن روز در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

حال، شاهد آن هستیم؛ بانوان پرسپولیسی که در ورزشگاه آزادی حضور می‌یابند به سبب سکویی که به آنها اختصاص داده شده است با مشکلاتی رو به رو هستند و البته امیدواریم جایگاهی مناسب‌تر با دید بهتر برای تماشای مسابقه، به ایشان اختصاص یابد. باشگاه پرسپولیس در این ارتباط نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال به عنوان متولی امر فوتبال در کشور ارسال کرده است. البته تردید نداریم هم وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هم سازمان لیگ نسبت به این امر دغدغه دارند ولی باشگاه پرسپولیس به سهم و اختیارات خود در این ارتباط پیگیر خواهد بود تا شرایط بهتری برای هواداران پرسپولیس فراهم گردد."

حال باید دید با آغاز بلیت فروشی دربی آیا جایگاه بانوان تغییر می‌کند یا در این دربی نیز بانوان در طبقه دوم و پشت دروازه بازی را خواهند دید.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1223919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =