امیدوارم پرسپولیس با گل عیسی آل‌کثیر پیروز شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، این تیم در دیدار پیش رو مقابل استقلال با گل عیسی آل‌کثیر پیروز شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پایان رأفت درباره برد پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: پرسپولیس شروع بدی داشت و عدم تمرکز باعث شد این تیم گلی بد بخورد، ولی در ادامه توانست به بازی مسلط شود. گرفتن سه امتیاز این بازی قبل از دربی بسیار مهم بود و پرسپولیس هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید:
ترکیب پرسپولیس در دربی با یک تغییر مهم

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دربی پایتخت که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد، تأکید کرد: این مسابقه فوق‌العاده حساس است و فکر می‌کنم شاهد بازی قشنگی باشیم. من معتقدم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و اگر دربی را ببرد قهرمان خواهد شد.

وی راجع به عملکرد اوسمار در پرسپولیس یادآور شد: وقتی باشگاه نتوانست مربی خارجی بیاورد در نهایت اوسمار را انتخاب کرد که روی تیم شناخت داشت. او نتایج خوبی با پرسپولیس گرفته و خودش را از زیر فشارها تا حدود زیادی خارجی کرده است. حالا این مربی باید در دربی خودش را نشان دهد.

رأفت در پاسخ به این پرسش که «غیبت کنعانی‌زادگان و نرسیدن گولسیانی به دربی، پرسپولیس را با مشکل مواجه نخواهد کرد؟»، گفت: متأسفانه در حال حاضر فوتبال ایران با معضل دفاع وسط باکیفیت مواجه است و این موضوع در تیم‌های باشگاهی و حتی تیم ملی هم دیده می‌شود. بدون شک غیبت این دو بازیکن هم می‌تواند پرسپولیس را با مشکل مواجه کند، ولی این تیم در فاز تهاجمی بسیار قدرتمند است و می‌تواند هر حریفی را با دردسر مواجه کند.

مهاجم سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس دربی روز چهارشنبه را با گل عیسی آل‌کثیر ببرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1224109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =