نتانیاهو: اسرائیل درحال جنگ با محور ایران است/ حماس نابود نشود آینده‌ای نداریم

نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تاکید بر لزوم از بین بردن حماس برای بقای این رژیم و با این ادعا که در یک نبرد عادلانه قرار دارد! گفت: اسرائیل درحال جنگ با محور ایران است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که درخصوص اهداف اساسی با آمریکا توافقاتی داریم و به‌طور همزمان اختلافاتی درمورد چگونگی تحقق آن‌ها داریم.

بیشتر بخوانید:

آمریکا و اسرائیل دنبال حذف کامل مقاومت و کوچ اجباری مردم غزه / ادعای تلاش برای آتش‌بس حیله نتانیاهو و بایدن برای تحقق اهدافشان است

وی تاکید کرد: برای نابودی حماس هرکاری لازم باشد انجام می‌دهیم و برای کاهش تلفات غیرنظامیان و کمک به مردم غزه تلاش خواهیم کرد.

نتانیاهو در گفتگو با فاکس‌نیوز خاطرنشان کرد: تماس‌های شفافی با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا داشتم، اما من مسئول رهبری اسرائیل هستم و بیشتر مردم من را تایید می‌کنند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: ما باید حماس را از بین ببریم در غیر این صورت آینده‌ای در خاورمیانه نخواهیم داشت. از بین نبردن نیروهای حماس در رفح باعث می‌شود که آن‌ها بار دیگر خود را بسازند و بر نوار غزه سیطره پیدا کنند. با جو بایدن توافق کردم که باید حماس را از بین ببریم و نمیتوانیم یک چهارم ارتش آن را که اکنون در رفح است رها کنیم.

وی در ادامه گفت: تکرار حمله هفتم اکتبر (طوفان الاقصی) خط قرمز ما است و نمی‌توانیم اجازه دهیم که حماس باقی بماند. اغلب اسرائیلی‌ها سیاست ما در از بین بردن حماس و عدم برپایی دولت فلسطینی را تایید می‌کنند.

نتانیاهو مدعی شد: جامعه بین‌المللی باید به‌طور کامل پشت اسرائیل باشد و فشارها را کنار بگذارد، زیرا ما در یک نبرد عادلانه هستیم. حماس برای رسیدن به توافق مطالبه‌های عجیبی مطرح کرد، اما ما در یک نبرد متعلق به خود نیستیم بلکه درحال نبرد با محور ایران هستیم.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =